داور سخت‌گیر «عصر جدید» زنگ طلایی را به صدا در آورد/ شوخی جالب احسان علیخانی با اسم و فامیل شرکت‌کننده جوان

«عصر جدید» شب گذشته با اجراهای جذاب و متفاوتی روی آنتن شبکه سه رفت.

داور سخت‌گیر «عصر جدید» زنگ طلایی را به صدا در آورد/ شوخی جالب احسان علیخانی با اسم و فامیل شرکت‌کننده جوان

مسابقه بزرگ «عصر جدید» که به دلیل شیوع ویروس کرونا طی چند برنامه بدون حضور تماشاگر ضبط و پخش شد، شب گذشته با حضور تماشاگران روی آنتن رفت.

عصرجدید

در قسمت یازدهم دور مقدماتی فصل دوم «عصر جدید» اتفاقات جالبی را شاهد بودیم.
گروه ستاره هشتم نخستین اجرای قسمت یازدهم از دور مقدماتی فصل دوم را رقم زدند؛ آنها توانستند با اجرای متفاوت و خاص خود چهار رأی مثبت داوران را دریافت کنند. همچنین رویا نونهالی زنگ طلایی را برای این گروه به صدا درآورد تا بتوانند مستقیم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند.





عمو فخرالدین هم با اجرای خاص و ترسناک خود تماشاگران را به وجد آورد؛ حتی از داوران در اجرای خود استفاده کرد تا از نزدیک شاهد کار‌های خطرناک او باشند. این شرکت‌کننده هم توانست چهار رأی مثبت از داوران دریافت کند.




شب گذشته همچنین، سید افشار قاسمی پورمقدم خمامی با اسم متفاوتش، در حوزه استندآپ اجرا داشت. علیخانی به او گفت: «اسمت چیه اینا که همش فامیلی است» (خنده)




این شرکت‌کننده هم گفت: اسمم افشار است؛ اسم و فامیل من مثل بازی گفتاری «شیش سیخ جیگر سیخی شیش هزار تومان» می‌ماند؛ معمولاً در دورهمی‌های خانوادگی بر سر تکرار اسم و فامیل من رقابت می‌کنند!
اما پنجمین اجرای قسمت یازدهم از دور مقدماتی فصل دوم، بر عهده مهرداد لطیفی بود؛ یک پازل نقاشی که فقط به هنر نیاز نداشت بلکه مهارت و بلدی ریاضی و هندسه را هم می‌طلبید! در پایان اجرا تصویر استاد محمد علی کشاورز روی صحنه نمایان شد. این اجرا هم با چهار رأی مثبت داوران همراه شد.

عصرجدید

در ادامه مبین دُرپور به همراه پدرش، ششمین اجرای قسمت یازدهم از دور مقدماتی فصل دوم را در حوزه موسیقی به نمایش گذاشت. پدر و پسری که اصالت موسیقی مقامی را به منصه ظهور گذاشتند.





گروه دستان هم آخرین اجرای قسمت یازدهم از دور مقدماتی را با یک صندلی که کارکرد خود را از دست داده بود، روی صحنه بردند.
شرکت کننده این بخش از علیخانی سوال کرد اگر این صندلی را داشتید، چه می‌کردید و علیخانی گفت: من ۱۲ سال با چنین صندلی برنامه «ماه عسل» را ساختم!
این گروه چوب خشک و مُرده را با هنر خودشان دوباره به یک اثر زنده تبدیل کردند.





در پایان قسمت یازدهم دور مقدماتی فصل دوم «عصر جدید»، عموفخرالدین و مبین دُرپور با رأی داوران به مرحله بعد راه پیدا کردند. گروه ستاره هشتم هم با زنگ طلایی نونهالی، مستقیماً به مرحله بعد رفت.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار