قوه مجریه برزخ، امامزادگان هستند

حاکم برزخ، حضرت امیر المومنین(ع) است و قوه مجریه آن حضرت امامزادگان هستند.

به گزارش اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی، در جمع مبلغین و روحانیون شرق اصفهان، اظهار کرد: در منطقه شرق اصفهان بیش از ۵۰ امامزاده واجب التعظیم وجود دارد که همواره مورد احترام و پاسداشت مردم هستند. اداره اوقاف سعی کرده است که این بقاع متبرکه و امامزادگان را به قطب‌های فرهنگی تبدیل کند.
وی با اشاره به تعبیری از آیت الله ناصری در وصف جایگاه والای امامزادگان اذعان کرد: حاکم برزخ، حضرت امیر المومنین(ع) است و قوه مجریه آن حضرت امامزادگان هستند.
حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی ادامه داد: زیارت امامزادگان و ارادت به امامزادگان از وصایای علما و بزرگان دینی ما به فرزندان خود بوده است که مردم هم براین اساس در مسیر تکریم و تعظیم بقاع متبرکه اقدام کرده اند.
وی عنوان کرد: مردم داری و اخلاق حسنه یکی از ضروریات در امر تبلیغ برای یک روحانی است، اگر یک روحانی با مردم داری و خلق خوش رفتار کند، مردم هم جواب او را با اعتماد کامل و تبعیت از توصیه های اسلامی او خواهند داد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطرنشان کرد: براساس تلاش صورت گرفته و اهتمام مردم در چند سال اخیر هیچ امامزاده ای در استان اصفهان وجود ندارد که قدمی عمرانی برای توسعه و بهسازی مکان آن برنداشته باشیم.
وی اضافه کرد: در واقعه سیل زدگان اخیر، ۳۰ چشمه سرویس بهداشتی مجهز به صورت کانکس و ۱۰ دوش حمام از موقوفات محل امامزادگان بزرگ استان اصفهان چون امامزاده آقا علی عباس(ع) تهیه و از سوی اداره اوقاف ارسال شده است.
صادقی با اشاره به نیاز مبرم دانش آموزان منطقه سیل زده پلدختر گفت: براساس تلاش صورت گرفته از سوی اداره اوقاف، هزار بسته لوزام التحریر جهت کمک به دانش آموزان سیل زده تهیه و با یک نیسان ارسال شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار