تمامی مسیرهای ورودی و خروجی به سمیرم مسدود می شود

فرماندار سمیرم گفت:با توجه به افزایش تعداد مبتلایان در سطح شهرستان سمیرم تمامی مسیرهای ورود و خروج به شهر سمیرم و همه تفرجگاه های شهرستان مسدود می شود.

به گزارش مهر، جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا شهرستان سمیرم پیش از ظهر سه شنبه به ریاست فرماندار و با حضور اعضای ستاد در فرمانداری برگزار شد.
فرماندار سمیرم در این جلسه اظهار داشت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان در سطح شهرستان سمیرم و حجم زیاد ورود مسافران در تعطیلات پیش رو و احتمالاً انتقال بیماری به کسبه و شهروندان بومی سمیرم تمامی مسیرهای ورود و خروج به شهر سمیرم و همه تفرجگاه‌های شهرستان مسدود می‌شود.
محمدرضا عسگریان افزود: پایگاه‌های کنترل سلامت در ورودی شهرها بخش‌ها و روستاها برپا می‌شود و بنا بر مصوبات ستاد مبارزه با کرونا استان و شهرستان از ورود مسافر و گردشگر جلوگیری می‌شود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سمیرم نیز در این جلسه از روند خوب تشخیص بیماری در سطح شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: پیشگیری و رعایت توصیه‌های بهداشتی از طرف مردم نباید به امر عادی تبدیل شود.
علی اصغر صبوحی بیان داشت: متأسفانه تجمع در برنامه‌های ترحیم و جشن‌های عروسی در روزهای اخیر باعث شیوع بیشتر این بیماری شده و آمار بیماران رو به افزایش است.
وی همچنین از غربالگری سلامت ۱۵۰۰ نفر از جمعیت عشایر شهرستان خبر داد و افزود: بسته‌های بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده به خانوارهای عشایری تحویل داده شده است.
شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب استان اصفهان واقع شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار