در شرایط کرونا گردشگری اصفهان ضربات بدی خورد

استاندار اصفهان گفت: بر روی دولت فشار بود که باید کسب و کارها را تعطیل کنیم، اما در کنار مبارزه با کرونا باید زندگی کرد تا چرخ اقتصاد ممکلت بچرخد.

عباس رضایی، در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان خوانسار، اظهار کرد: زمانی که پیرامون فرمانداری شهرستان خوانسار با نماینده گلپایگان و خوانسار تلفنی صحبت کردم وی نپرسید چه کسی است فقط گفت اهل کار هست یا نه؟
وی ادامه داد: ما امروز در حال تجربه کردن ناجوانمردانه ترین تحریم ها در دنیا هستیم، اما دولت در زمینه کرونا تمام توان مدیریتی خود را نشان داد.
به گزارش ایسنا، استاندار اصفهان افزود: در وضعیت کرونا دیدیم خیلی ها از بین ما رفتند، اما برایمان درس نشد. اسم کرونا را «واکسن یادآوری» گذاشتم، خیلی مغرور شده بودیم، دنبال جمع کردن مال و منصب بودیم، اما چه شد؟ کرونا تمام نشده است و متاسفانه برخی از هم استانی ها و مسئولان کرونا را تمام شده می دانند.
استاندار اصفهان ادامه داد: بر روی دولت فشار بود که باید کسب و کارها را تعطیل کنیم، اما در کنار مبارزه با کرونا باید زندگی کرد تا چرخ اقتصاد ممکلت بچرخد. برای مثال در شرایط کرونا گردشگری اصفهان ضربات بدی خورد.
وی یادآورشد: زندگی با کرونا را تجربه کنید و بدانیم این ویروس همواره وجود دارد، اما تهمیدات زندگی با کرونا را رعایت کنیم. ما نیازمند همراهی بیشتر مردم هستیم و بدانیم زمانی که اعلام می شود شهری سفید، زرد یا قرمز است همیشه پایدار و ماندنی نیست و تغییر می کند.
استاندار اصفهان، خاطرنشان کرد: استان از نظر تجهیزات پزشکی کمبودی ندارد و در قرمزترین روزهای کرونایی نه تنها کمبود تخت آی سی یو نداشتیم بلکه به استان های دیگر هم کمک کردیم.

مستقیم و بی‌واسطه با مردم ارتباط داشته باشیم
همچنین در این آئین، فرماندار جدید خوانسار، اظهار کرد: امروز روزی نیست که بخواهیم شعار دهیم و وقت و زمان را در جلسات و منصب هایی که داریم بیهوده سپری کنیم چرا که مردم انتظار کار از مسئولان دارند.
محمود مسلم زاده گفت: چهره به چهره، مستقیم و بی واسطه با مردم در ارتباط باشیم، نه برای شعار، عکس یا تهیه کلیپ، بلکه برای اینکه بتوانیم گره ای از مشکلات مردم باز کنیم. به گونه ای عمل خواهیم کرد که چند کار ماندگار را برای شهر انجام دهیم.

وی یادآورشد: عملیاتی و میدانی کار می کنم و از اعضای شورای اداری می خواهم در دیدارهای روزهای اخیر ظرفیت ها، پتانسیل و چالش های دستگاه های خود را اعلام کنند تا جلسات دیدار را به جلسات کارشناسی تبدیل کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار