اطلاعیه دانشگاه فرهنگیان اصفهان درمورد امتحانات دانشجویان

مدیر روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان اصفهان با اشاره به اینکه امتحانات از ۳۱ خرداد ماه آغاز می‌شود، بیان داشت: دانشجویان می‌توانند جهت اطلاع از برنامه امتحانات به سامانه گلستان مراجعه کنند و مکرر سامانه را تا زمان امتحانات چک کنند تا در صورت تغییر در برنامه امتحانات، از تغییرات احتمالی اطلاع داشته باشند.

رضاعلی معصومی، در خصوص مصوبات جلسه شورای آموزش دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در تاریخ ۱۲ خرداد ماه، اظهار کرد: بر اساس این مصوبات آزمون‌ها به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود، نحوه برگزاری آزمون مجازی و آنلاین و سایت مربوطه نیز توسط اساتید و پردیس‌ها و مراکز مربوطه متعاقباً اعلام خواهد شد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان اصفهان با اشاره به اینکه شرایط اصفهان در خصوص شیوع کرونا قرمز اعلام شده است، افزود: با توجه به اینکه هیچگونه خدمات رفاهی از جمله خوابگاه و تغذیه به دانشجویان ارائه نمی‌شود، حضور دانشجویان در پردیس‌ها و مراکز جهت رفع اشکال الزامی نیست و ضرورت ندارد و دانشجویان می‌توانند جهت رفع اشکال به صورت مجازی با استاد مربوطه هماهنگ شوند.
وی تصریح کرد: از ۱۷ خرداد تا زمان شروع امتحانات، اساتید جهت رفع اشکال و پاسخگویی به دانشجویان به صورت مجازی آمادگی دارند و جدول زمان‌بندی پاسخگویی اساتید به دانشجویان از سوی پردیس‌ها و مراکز اعلام خواهد شد.
معصومی با اشاره به اینکه امتحانات از ۳۱ خرداد ماه آغاز می‌شود، بیان داشت: دانشجویان می‌توانند جهت اطلاع از برنامه امتحانات به سامانه گلستان مراجعه کنند و سامانه را تا زمان امتحانات مکرر چک کنند تا در صورت تغییر در برنامه امتحانات، از تغییرات احتمالی اطلاع داشته باشند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان اصفهان اضافه کرد: آزمون دروس آزمایشگاهی در زمانی که شرایط سفید و مساعد شد به صورت حضوری برگزار خواهد شد و در صورتی که شرایط مساعد و سفید نشود، درس ناتمام اعلام می‌شود تا ترم بعد آزمون برگزار و نمره اعلام شود.
وی در ادامه گفت: در رشته تربیت‌بدنی بر اساس تصمیم پردیس یا مرکز مربوطه دروسی که به صورت تربیت‌بدنی در خانه اجرا شده، اساتید آزمون غیرحضوری داشته و ثبت نمره کنند، در غیر این صورت مانند دروس آزمایشگاهی اقدام می‌شود.
معصومی در پایان خاطرنشان کرد: در دروس نظری ۱۰ نمره برای تکالیف عملکردی دانشجویان در نظر گرفته می‌شود و ۱۰ نمره هم از محتوای دروس به صورت مجازی آزمون اخذ می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار