ساعی: هیچ تاریخی برای برگزاری اردوی تیم ملی به ما اعلام نشده است

مدیر فنی تیم ملی تکواندو گفت: برای برگزاری اردوی تیم ملی تکواندو هیچ تاریخی از طرف مسئولان به ما اعلام نشده است.

هادی ساعی مدیر فنی تیم ملی تکواندو ، درباره برگزار نشدن اردوی تیم ملی بیان کرد: قرار بود تمرینات ملی پوشان از امروز برگزار شود اما ستاد مبارزه با کرونا و وزارت ورزش و جوانان هنوز تاریخ دقیقی برای برگزاری اردو با توجه به اینکه تکواندو جزو رشته‌های پرخطر به حساب می‌آید، اعلام نکرده اند. فعلا زمان هیچ تورنمنتی در سطح بین المللی مشخص نیست و وقتی زمان دقیقی نداریم نمی‌توانیم برای برگزاری اردو‌ها تاریخی مشخص کنیم.
مدیر فنی تیم ملی تکواندو در ادامه بیان کرد: ما هم تا یک حدی می‌توانیم بازیکنان را کنترل کنیم و از آن‌ها بخواهیم که شخصا شرایط بدنی و تمریناتشان را پیگیری کنند. بعد از آن طبق پیگیری کادر فنی لازم است تا بازیکنان در قالب اردو در کنار هم و زیر نظر کادر فنی شرایطشان مورد ارزیابی قرار بگیرند.
ساعی در خصوص شاگرد زدن بازیکنان تیم ملی در این مقطع اظهار کرد: چنین چیزی را نشنیده ام و در جریان نیستم. چون چیزی در این رابطه نمی‌دانم نمی‌توانم درباره شاگرد زدن بازیکنان در زمان آزادشان نظری هم بدهم.
او درباره احتمال شرکت کردن مربیان ایرانی در دوره کوچینگ آنلاین که ایران درخواست میزبانی اش را به فدراسیون جهانی ارسال کرده است عنوان کرد: در جریان برگزاری این مسابقات نیستم، اما بعید می‌دانم این دوره به میزبانی ایران برگزار شود.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار