مصدومیت ۲۳ تن در حوادث رانندگی استان اصفهان

سه حادثه رانندگی و یک حادثه غرق‌شدگی در ۷۲ ساعت گذشته در استان اصفهان۲۳ نفر مصدوم برجاگذاشت.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۸ و ۳۱ دقیقه بامداد جمعه سانحه واژگونی خودروی سمند در کیلومتر ۲ جاده کوهپایه به اصفهان به سامانه ۱۱۵ اعلام و ۲ واحد امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی، یک واحد هلال احمر و بالگرد اورژانس به محل اعزام شدند.
غفور راستین افزود: این حادثه هشت مصدوم شامل چهار مرد، سه زن و یک کودک داشت که چهار نفر آن‌ها توسط آمبولانس به بیمارستان فارابی و چهارتن دیگر از جمله دختر بچه مصدوم با بالگرد به بیمارستان الزهرا(س) اصفهان منتقل شدند.
کوهپایه در ۷۵ کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
وی درباره برخورد خودروی سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده میدان لاله به سمت پل شهید چمران در شهر اصفهان بیان کرد: ۶ نفر شامل یک زن ۲۰ ساله و پنج مرد بین سنین ۲۰ تا ۲۵ سال در این حادثه مصدوم و توسط چهار واحد امدادی اورژانس به بیمارستان آیت الله کاشانی منتقل شدند.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان همچنین درخصوص انحراف یک دستگاه خودروی سواری پراید در اتوبان امام خمینی(ره) اصفهان خاطرنشان کرد: هشت نفر شامل چهار زن ۳۰ تا ۵۵ ساله و چهار کودک ۷ تا ۱۱ ساله مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.
علت بروز این تصادفات توسط پلیس راه در دست بررسی است.
وی به حادثه غرق‌شدگی پسر ۲ ساله در جوی آب کوهستانی در روستای کلهرود مورچه خورت اشاره و تصریح کرد: این پسر بچه پس از دریافت خدمات امدادی در محل، برای تکمیل مراحل درمانی و بررسی بیشتر به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر منتقل شد.
مورچه خورت از توابع بخش مرکزی شهرستان برخوار و میمه در استان اصفهان است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار