نیازهای جوانان در قالب یک معاونت قابل پیگیری نیست

رئیس مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور گفت: نیازهای جوانان در قالب یک معاونت قابل پیگیری نیست و احیا سازمان ملی جوانان ضرورت دارد.

به گزارش ایرنا، صادق خسروی در نشست با اعضای مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان و مدیرکل جوانان اصفهان در این اداره کل افزود: تمام نیازها و پیگیری های حوزه جوانان در زمان حاضر در قالب یک معاونت در وزارت ورزش و جوانان پیگیری می شود که این مدل پاسخگوی نیازها نیست.
وی بیان کرد: در بسیاری از مواقع ورزش بر حوزه جوانان سایه افکنده و مانع از رسیدگی و تامین اعتبارات حوزه جوانان است.
رئیس مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور با بیان این که این مطالبه جوانان در کمسیون های مجلس در حال بررسی است، تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اعتلا و ارتقای جایگاه جوانان در دولت و پیگیری بهتر مطالبات احیا سازمان ملی جوانان را مصوب کنند.
وی با اشاره به تشکیل مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان بیان کرد : این مجمع در پیگیری مطالبات جوانان موثر است ولی باید جایگاه این نهاد در کشور تثبیت شود.
خسروی با بیان این که وابستگی سیاسی و اقتصادی مجمع ملی به دولت موجب حذف آن در برخی دولت ها خواهد شد، خاطرنشان کرد: باید استقلال این مجمع را پیگیری کرد تا این همه تغییر دولت ها تاثیری بر این نهاد نگذارد.
2هزار سازمان مردم نهاد جوانان در کل کشور تشکیل شده که 200 باب آن مربوط به استان اصفهان است.
نخستین مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور سال گذشته تشکیل شد و اساسنامه آن توسط معاون اول رئیس جمهور رونمایی شد.
نشست اعضای مجمع استانی سازمان های مردم نهاد استان اصففهان در محل اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار