مدیر روابط عمومی اداره برق کاشان تکذیب کرد؛ برنامه خاموشی در کار نیست

مدیر روابط عمومی برق شهرستان کاشان مطلبی را که یکی از کانال های تلگرامی کاشان با عنوان «خاموشی در انتظار منطقه کاشان» منتشر کرد تکذیب کرد.

سجاد ایجادی مدیر روابط عمومی برق شهرستان کاشان در تکذیب این خبر که به پورتال خبری کاشان ارسال کرد، آورده است، متاسفانه این مطلب تنها قسمت کوچکی از مصاحبه مفصلی است که در آن مطلب ضمن اشاره به راههای مدیریت مصرف و اطلاع رسانی ساعات پیک بار و آموزش های لازم، تأکید شده است در صورت عدم رعایت کلیه نکات بالا احتمال خاموشی نیز وجود دارد و هیچ گونه قطعیتی در قطعی شبکه و کمبود برق در شبکه های توزیع اعلام نشده است.

وی در ادامه یادآور شده است، با استعانت از خداوند سال گذشته تاکنون حدود ۶۰ دستگاه ترانس هوایی در مدیریت برق کاشان به شبکه اضافه شده و پست افضل شهرستان نیز با همت همکاران اداره فوق توزیع شهرستان به صورت صد درصد در مدار قرار گرفته که به تامین برق مردم کمک شایانی خواهد کرد.

ایحادی در ادامه به نکته نیز اشاره کرده است که تنها با صرفه جویی ۱۰ درصدی در مصرف برق و مدیریت مصرف در ساعات اوج بار ۱۲ الی ۱۶ و ۱۹ الی ۲۳ و عدم استفاده وسائل پر مصرف هیچ گونه قطعی برقی به مشترکین اعمال نخواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار