بسته بودن داروخانه‌ها در نیمه شب، معضل جدی مردم نطنز

یکی از معضلات جدی مردم شهر نطنز این است که داروخانه‌های نطنز نیمه شب‌ها تعطیل است.

به گزارش ایسنا، محمد آقا مرادی ظهر امروز(پنجشنبه) در جلسه شورای اداری نطنز، اظهار کرد: یکی از معضلات جدی مردم در شهر نطنز، تعطیلی داروخانه‌های شهر نطنز در شب است.
وی افزود: متاسفانه دو داروخانه نطنز شب‌ها تعطیل است و داروخانه موجود در بیمارستان نطنز هم به صورت محدود دارو دارد و اگر کسی نیمه شب نیازمند داروی خاصی باشد باید راهی شهرهای مجاور شود.
رئیس شورای شهر نطنز گفت: امیدواریم که با تمهیدات رئیس جدید شبکه بهداشت نطنز این موضوع نیز رفع شود و شاهد تعطیلی داروخانه های نطنز در شب نباشیم چرا که این موضوع باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان و حتی مسافران می شود.
وی تصریح کرد: خاموشی معابر شهر نطنز و نور کم آنها در شب هنگام نیز معضل دیگری در شهر نطنز است که باعث انتقادات شهروندان نطنزی شده که این انتقادات درست و به جا است که این موضوع سبب شده برخی از معابر نطنز شب ها تاریک باشد و مردم برای تردد پیاده از حاشیه خیابان استفاده کنند که همین موضوع خطر آفرین است.
مرادی خاطرنشان کرد: پیشنهاد می کنیم هیئت 3 نفره‌ای برای شناسایی معابر تاریک و خطر آفرین در نطنز تشکیل شده و اماکنی که مشکل دارد را شناسایی کرده و برای رفع آن اقدام کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار