تفاوت مبلغ قرارداد هندبالیست‌ها با فوتبال و والیبال قابل‌قبول نیست

بازیکن تیم هندبال بانوان ذوب‌آهن تفاوت مبلغ قرارداد بازیکنان هندبال با فوتبال و والیبال را به فاصله طبقاتی تشبیه کرد و گفت: به همان اندازه که یک فوتبالیست و والیبالیست زمان می‌گذارند و تلاش می‌کنند یک هندبالیست هم برای موفقیت تلاش می‌‌کند.

افسانه بهجت‌آبادی بازیکن 22 ساله تیم هندبال بانوان ذوب‌آهن، هندبال را از 10 سالگی و در مسابقات مدارس آغاز کرد.

او به دلیل علاقه‌ای که به هندبال داشت در این رشته پیشرفت چشم‌گیری داشت.

بهجت‌آبادی 10 سال است که برای تیم هندبال بانوان ذوب‌آهن به میدان می‌رود و جزو بازیکنان با‌سابقه این تیم محسوب می‌شود.

افسانه بهجت‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، در خصوص تمرینات خود در ایام شیوع کرونا اظهار داشت: بعد از اتمام لیگ به استراحت پرداختم تا به آمادگی ذهنی برسم.

وی ادامه داد: از تعطیلات عید نوروز و با برنامه‌های بدنسازی تمریناتم را در خانه آغاز کردم و ترجیح دادم که فاصله اجتماعی را حفظ کنم.


بازیکن تیم هندبال بانوان ذوب‌آهن بیان داشت: مسابقات هندبال ساحلی نزدیک است و قرار است از اوایل تیرماه آغاز شود و در حال حاضر یک هفته است که تمرینات ساحلی را آغاز کرده‌ایم.

وی درباره سطح هندبال اصفهان گفت: اصفهان از جمله نخستین شهرهایی بوده که فعالیت در هندبال را آغاز کرده است. خیلی از افراد اصفهان را مهد هندبال می‌دانند در حالی که برخی معتقد بودند سبزوار مهد هندبال است.

بهجت‌آبادی تصریح کرد: رشته هندبال نسبت به سایر رشته‌ها شناخته شده نیست و در کل به هندبال و به خصوص هندبال بانوان کمتر اهمیت می‌دهند.

وی درباره مبلغ قرارداد بازیکنان هندبال در لیگ برتر بانوان خاطرنشان کرد: اگر بررسی کنیم مبلغ قراردادهای رشته‌های فوتبال، والیبال و هندبال با یکدیگر متفاوت است و بین قراردادهای این رشته‌ها نوعی فاصله طبقاتی ایجاد شده است.

بازیکن تیم هندبال بانوان ذوب‌آهن گفت: فاصله زیاد بین مبلغ قراردادها خوب نیست، چون به همان اندازه که یک فوتبالیست و والیبالیست زمان می‌گذارند و تلاش می‌کنند یک هندبالیست هم برای موفقیت در رشته خود تلاش کرده و زمان صرف می‌کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار