ادعای جنجالی مربی سابق پرسپولیس: بیرانوند زیرآب من را زد!

محسن سیدی درباره نحوه جدایی خود از باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

محسن سیدی ، مربی سابق پرسپولیس تهران که در زمان کالدرون در جمع سرخ‌ها بود، با آمدن یحیی گل محمدی جای خود را به داود فنایی داد و از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شد.
او که دیروز (یکشنبه) در باشگاه پرسپولیس حاضر شد تا وضعیت مطالبات خود را پیگیری کند، در مصاحبه با خبرنگاران حرف‌های جنجالی زد.
سیدی در خصوص جدایی از پرسپولیس بیان کرد: رفاقت‌ها وجود دارد، اما اگر برای دروازه‌بان رقیب بتراشی، او ناراحت می‌شود. در تیم نفت بیرانوند رقیب سوشا بود، فلاح زاده رقیب بیرانوند. این رقابت ها است که دروازه‌بان را می‌سازد. علی من را آنفالو کرد و با من در تماس نیست، اما این برای من ناراحت کننده نیست. امیدوارم ماحصل کار ۱۰-۱۲ ساله در نفت تهران را فارغ از لیگ بلژیک در لیگ انگلیس یا اسپانیا ببینیم. این کدورت‌ها در فوتبال پیش می‌آید. فردا یک روز جدید است.

او گفت: من در روزنامه خواندم که باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفته با سیدی قطع همکاری کند و وقتی این موضوع را پیگیری کردم، گفتند شاید دروازه بان‌ها از من ناراضی بودند و آن را به باشگاه منتقل کردند. البته پس از آن کالدرون با انصاری فرد صحبت و از من حمایت کرد.
مربی سابق پرسپولیس در پایان گفت: در همان زمان هم شیطنت‌هایی انجام شد. بیرانوند انتظار داشت در زمان کالدرون و من مانند ۳ سال گذشته بی رقیب باشد. واقعیت این است که بدن زمانی افت می‌کند و این موضوع طبیعی است، اما علیرضا از من گله‌مند بود و من را در اینستاگرام آنفالو کرد. من با بیرانوند صحبت می‌کردم که برخی از کار‌ها را انجام ندهد، اما فردا به باشگاه می‌آمد و صحبت‌هایی می‌کرد که زحمات ما به هدر می‌رفت. دلیل ناراحتی من قبل از بازی با صنعت نفت آبادان این بود که بیرانوند در تمرینات ما را همراهی نکرد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار