راه‌اندازی امور مشتریان تلفن ثابت و همراه در سپاهان شهر

رئیس اداره امور مشتریان و ارتباطات سیار مخابرات منطقه اصفهان گفت: همکاری مردم و برخی از نهادها و دستگاه‌های اجرایی برای بهبود خدمات تلفن همراه و ارتباطات سیار در کلان‌شهر اصفهان ضروری است.

بهنام میرزا در گفت‌وگو با ایرنا افزود: مخابرات منطقه اصفهان با مسائلی برای نصب و تملک سایت‌های آنتن تلفن همراه (BTS) مواجه است که رفع آن، همکاری مردم و برخی اداره‌ها را می‌طلبد.

او تاکید کرد: بدون شک این همکاری‌ها باعث بهبود خدمات‌رسانی ارتباطات سیار و رفع پاره‌ای مشکلات در نقاطی از شهر می‌شود.

با وجود پیگیری رسانه‌ها و مردم، هنوز برخی از محله‌ها در کلان‌شهر اصفهان با مشکل نقاط کور و پوشش نامناسب شبکه تلفن همراه مواجه هستند که علت آن جمع‌آوری دکل‌های مخابراتی و سایت‌های بی تی اس (BTS) به دلیل ممانعت مردمی و اعمال کمیسیون ماده 100 قانون شهرداری عنوان شده است.

رئیس اداره امور مشتریان و ارتباطات سیار مخابرات منطقه اصفهان از راه‌اندازی امور مشتریان تلفن ثابت و همراه در سپاهان شهر در جنوب کلان‌شهر اصفهان خبر داد و گفت: این مرکز با هدف تامین رفاه هرچه بیشتر مردم و جمعیت قابل‌توجهی که در این منطقه زندگی می‌کنند، آغاز به کار کرد.

میرزا افزود: پیش‌ازاین خدمات اینترنت پر سرعت در مرکز مخابرات سپاهان شهر ارائه می‌شد و مردم برای گرفتن خدمات امور تلفن ثابت و همراه ناچار به مراجعه به مراکز دیگر مانند مرداویج و بهارستان بودند.

او خاطرنشان کرد: با فعال شدن مرکز سپاهان شهر، تعداد مراکز امور مشتریان تلفن ثابت و همراه در کلان‌شهر اصفهان به 9 مرکز رسید.

میرزا به آخرین آمار مشترکان تلفن همراه در اصفهان اشاره و اضافه کرد: نزدیک به 6 میلیون خط تلفن همراه دائمی و اعتباری (همراه اول) در این استان فعال است. ضریب نفوذ تلفن همراه در کلان‌شهر اصفهان بیش از 130 درصد است.

تاکنون بیش از 2 هزار و 157 سایت BTS ارتباطات سیار در استان اصفهان نصب شده است و 105 شهر زیر پوشش تلفن همراه قرار دارد.

استان اصفهان دارای سه میلیون و 82 هزار و 946 شماره تلفن ثابت منصوبه است که از این تعداد دو میلیون و 500 هزار شماره تلفن مشغول به کار است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار