خوب، بد، زشت؛ عادل، تاج و میثاقی

برنامه فوتبال برتر، شب گذشته دو بازنده داشت: میثاقی که هنوز سایه‌ی محبوبیت عادل را نمی‌تواند تحمل کند و تاج که به جای پاسخگویی به ابزار محبوبیت عادل دست می‌اندازد

برنامه فوتبال برتر، شب گذشته دو بازنده داشت: میثاقی که هنوز سایه‌ی محبوبیت عادل را نمی‌تواند تحمل کند و تاج که به جای پاسخگویی به ابزار محبوبیت عادل دست می‌اندازد، هر دو به عادل متصل شدند، یکی خواسته و‌ یکی ناخواسته، هر دو باختند، اما این عادل بود که بُرد، غایب همیشه حاضر!
صحبت‌های جنجالی تاج و مقایسه محمدحسین میثاقی با عادل فردوسی پور در برنامه زنده را ببینید.



‏مهدی امیرپور(خبرنگار ورزشی) در توئیترش نوشت:

وقتی یک مدیر بی‌کفایت و یک مجری بدون پشتوانه مردمی روبه‌روی هم قرار می‌گیرند، مصاحبه اینطور می‌شود؛ رئیس فدراسیون برای تبرئه خودش مدام از اعتبار فردوسی‌پور به مجری کنایه می‌زند و از آن سو مجری برای زیر سوال بردن فدراسیون، عادل را متهم می‌کند

اوج جدال میثاقی-تاج در فوتبال برتر، بیشتر از اینکه متمرکز روی عملکرد فدراسیون فوتبال باشد، به این معطوف شده بود که چرا عادل روی انتن گوشی نمی‌زد و میثاقی مدام به صدای پشت گوشی «بله قربان» می‌گوید؟

چرا بحث ابتر ماند؟ چون تاج با همه بی‌کفایتی، میثاقی را یک مجریِ مردمی نمی‌دانست که پاسخی به سوالات بدهد. حالا شاید مدیران شبکه سه، تهیه کننده فوتبال برتر و حتی خود میثاقی بیش از گذشته متوجه بشوند که برای اجرایِ زنده خوب، مجری باید نماینده مردم باشد که میثاقی نبود.

در انتها میثاقی خواست سوالات مردم را بپرسد که تاج ایراد گرفت از کجا معلوم این سوالات مردم است. میثاقی هم تهدید کرد که اگر به نظر مردم احترام نمی‌گذارید، من برنامه را قطع می‌کنم و قطع کرد.جالب اینکه میثاقی در نقشِ حامی نظرات مردمی، مدت‌هاست کامنت‌‌های اینستاگرامش را بسته است.

‏اما بد نیست بدانید مردم در کامنت‌های اینستاگرام فوتبال برتر چه نوشته بودند؟ این چهار تصویر بخشی از کامنت‌هاست... آیا میثاقی به عنوان نماینده مردم(!) این نظرات را در برنامه می‌خواند؟ آیا اکانت فوتبال برتر هم به شیوه میثاقی، بعد از این کامنت‌ها را می‌بندد؟
بحث و جدل تاج بر سر عادل فردوسی‌پور!
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار