مخاطبان «بچه مهندس» متقاضی فصل چهارم/ شرط کارگردان برای ادامه

سعید سعدی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس» با اشاره به استقبال مخاطبان از فصل سوم این سریال، از افزایش تقاضا برای ادامه این سریال در فصل چهارم خبر داد.

نشست خبری عوامل فصل سوم سریال تلویزیونی «بچه مهندس» بعد از ظهر امروز سه‌شنبه ۲۰ خرداد با حضور عوامل این سریال در مرکز همایش‌های سازمان صداوسیما برگزار شد.
در این نشست سعید سعدی تهیه‌کننده، علی غفاری کارگردان، حسن وارسته نویسنده و روزبه حصاری و کاوه سماک‌باشی از بازیگران سریال حضور داشتند.
سعید سعدی تهیه کننده سریال در ابتدای این نشست گفت: خوشبختانه غالب مخاطبان از سریال «بچه مهندس ۳» راضی بودند و مشتاق بودند سریال برای فصل چهارم هم ادامه پیدا کند و با توجه به استقبالی که شده دوستان تقاضا داشتند فاز چهارم را به اجرا برسانیم. حتی از بازیگران فصل سوم هم استفاده کنیم و جمع‌بندی سازمان است که آیا باید سریال ادامه یابد یا عزتی که برای سریال ایجاد شده است، باقی بماند.
علی غفاری کارگردان سریال نیز درباره این انتظارات مخاطبان بیان کرد: با مخاطبان زیادی گفتگو می‌کردم از شهرهای مختلف ایران سریال را دوست داشتند. ما قابل دوست داریم داستان جوان ایرانی ادامه یابد اما همه ای‌نها به شرطی است که به یک ایده خوب و هسته مرکزی درست برسیم.
حسن وارسته در پاسخ به سوالی درباره پایان قصه‌های شخصیت‌ها در سریال عنوان کرد: سعی کردیم کلیشه‌زدایی در قصه اتفاق بیفتد. در جلسات به این نتیجه رسیدیم که ازدواج حتماً قند سابیدن بالای سر عروس و داماد نیست. اینکه بین تینا و مسعود، یخ روابط می‌شکند و خط تولید راه می‌افتد یا روابط تینا و برادرش خوب می‌شود، یعنی اتفاقات خوب در سریال رخ داده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار