آرزوی نماینده شاهین‌شهر برای پیروزی ترامپ!

نماینده مردم شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت:امیدوارم که ریاست جمهوری آمریکا برای بار دوم انتخاب شود چرا که تحریم های ترامپ باعث ایجاد فرصتی برای رشد بیشتر در کشور شد.

برنا نوشت: نماینده مردم شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت:امیدوارم که ریاست جمهوری آمریکا برای بار دوم انتخاب شود چرا که تحریم های ترامپ باعث ایجاد فرصتی برای رشد بیشتر در کشور شد.
حسینعلی حاجی دلیگانی:
* (ضمن اشاره به اینکه، گام اول انقلاب اسلامی را در چهل سال اخیر پشت سر گذاشته‌ایم): در حال حاضر یکسال از گام دوم انقلاب در حال گذار است و مجلس یازدهم به عنوان اولین مجلس در گام دوم انقلاب، عمدتا از عناصر پرشور نسل سوم انقلاب شکل گرفته است.
* این مجلس مصمم است که بتواند گام‌های اساسی برای مردم و بر اساس نیازهایروز جامعه بردارد از جمله در جهت راهکارهایی برای جهش تولید و امر مسکن، چرا که در حال حاضر یکی از دغدغه‌های اصلی مردم موضوع مسکن است.
* امیدوارم ترامپ، ریاست جمهوری آمریکا برای بار دوم به این مقام انتخاب شود چرا که وجود وی و تحریم هایی که به واسطه ترامپ بر کشور ما تحمیل شده باعث ایجاد فرصتی برای خودکفایی و رشد بیشتر در کشور گردیده، شاید تحریم‌ها را ظالمانه ببینیم ولی باعث ایجاد فرصت شکوفایی در کشور می‌شود.
* گاهی تغییر روش، فرصت ایجاد می‌کند. ما باید از لاک احتیاط بیرون آمده وابتکار عمل را به دست بگیریم و بدین صورت می‌توانیم کشور را نجات دهیم ما باید اراده کنیم و تصمیم بگیریم که زیر بار ظلم نرویم، تا بتوانیم روی پای خود بایستیم. در این راه همه اعم از مسوولین و سردمداراننظام و مردم عادی جامعه، مسوول هستیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار