از بازیکنان هفته‌ای یکبار تست کرونا گرفته می‌شود

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه انجام تست کرونا هزینه سنگینی برای باشگاه دارد، گفت: تاکنون ۴ مرحله این تست انجام شده و قرار است هفته‌ای یکبار این تست برای سلامتی بازیکنان انجام شود.

رضا فتاحی در خصوص آخرین وضعیت تیم سپاهان، اظهار کرد: پس از شروع مجدد تمرینات و صدور مجوزهای لازم، از باشگاه ذوب‌آهن دیداری دوستانه را درخواست کردیم که بابت پذیرفتن این دعوت از مسئولان این باشگاه تشکر می‌کنم. ضمن اینکه قرار است در این هفته که تاریخ دقیق آن مشخص نیست در زمین فولادشهر نیز بازی برگشت را به صورت دوستانه برگزار کنیم.
وی ادامه داد: بازی رفت دو تیم بسیار خوب بود و دو تیم محک خوبی خوردند. البته ۷ بازیکن ما در این بازی شرکت نداشتند. پس از ۱۰۰ روز دوری از تمرینات، این بازی محک خوبی برای بازیکنان و کادرفنی بود. نتیجه این بازی را به تیم همشهری واگذار کردیم؛ اما کادرفنی دو تیم از برگزاری این دیدار رضایت داشتند.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در خصوص بازگشت محسن الغسانی، گفت: این بازیکن مشکلی برای بازگشت به ایران نداشت، اما قوانین کشور عمان اجازه خروج شهروندان عمانی را از کشور صادر نکرده بود و حدود دو هفته پیش نامه‌ای به فدراسیون فوتبال نوشتیم تا نامه ما را به فدراسیون فوتبال عمان انعکاس دهند. فدراسیون فوتبال عمان از طریق وزارت کشور عمان موضوع الغسانی را پیگیری کرد و این بازیکن به ایران بازگشت.
وی در خصوص تست کرونای بازیکنان افزود: کی‌روش استنلی شنبه هفته گذشته به ایران بازگشت و سریعا جهت تست کرونا مراجعه کرد که یکشنبه جواب تست این بازیکن منفی بود و به تمرینات اضافه شد.
فتاحی به بازگشت استنلی و قوانین کشور برزیل اشاره کرد و گفت: بزریل کشور بزرگی است و به صورت ایالتی اداره می‌شود. ایالتی که استنلی در آن زندگی می‌کنند، تا ۳۱ می در قرنطینه بود و این بازیکن اجازه خروج از شهر را نداشت، اما با همکاری مدیربرنامه این بازیکن او نیز به ایران بازگشت.
وی در خصوص تست کرونا نورافکن تصریح کرد: این بازیکن قرنطینه خانگی‌اش تمام شد و به زودی به تمرینات تیم اضافه خواهد شد. یکی دیگر از بازیکنان دیگر ما نیز که این مشکل را داشت از هفته گذشته به تمرینات اضافه شد و تست مجدد آن منفی بود.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره هزینه‌های تست کرونا و پروتکل‌های بهداشتی تمرینات خاطرنشان کرد: تست کرونا هزینه سنگینی برای باشگاه دارد، باید تشکر ویژه‌ای از آقای مهندس عظیمیان و مسئولان طب پزشکی کارخانه فولاد مبارکه داشت که هماهنگی این تست‌ها را برای ما انجام دادند. تاکنون ۴ مرحله این تست انجام شده است و اعلام کرده‌اند هفته‌ای یکبار این تست باید انجام شود و برای سلامتی تمرینات و بازیکنان این کار انجام خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار