اجرای حدود 2600 هزار کیلومتر شبکه فاضلاب در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از اجرای حدود 2600 هزار کیلومتر شبکه فاضلاب طی 8 سال در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش موج، هاشم امینی گفت: از سال 89 تا پایان سال 97 حدود 2600 هزار کیلومتر شبکه فاضلاب در شهرهای مختلف استان اجراء شد، این در حالیست هم‌اکنون طول شبکه فاضلاب در استان اصفهان بیش از 7600 کیلومتر است.

او افزود: آبفا استان اصفهان رتبه دوم را در بین شرکت‌های آب و فاضلاب شهری کشور را به جهت اجرای طول شبکه فاضلاب را به خود اختصاص داده است.

امینی با بیان اینکه در سال‌های اخیر شرکت آبفا استان اصفهان با تنگناهایی مالی مواجه بود اما به لحاظ ارتقاء سطح بهداشت و رفاه عمومی مردم اجراء شبکه فاضلاب را در نقاط مختلف استان در دستور کار قرار گرفت عنوان کرد:در حال حاضر بیش از 2 میلیون و 900 هزار نفر در استان تحت پوشش خدمات شبکه فاضلاب قرار دارند که حدود 70 درصد جمعیت استان را شامل می‌شود و درصدد هستیم با استفاده از توان مالی بخش خصوصی صد در صد جمعیت استان را تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به تعداد تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در مدار تصریح کرد: در حال حاضر 25 تصفیه‌خانه فاضلاب در استان اصفهان در مدار بهره‌برداری قرار دارد که بیشترین تعداد تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در مدار را میان شرکت‌های آب و فاضلاب شهری در کشور را آبفا اصفهان دارد.

امینی با اشاره به برنامه‌های آتی آبفا استان اصفهان در توسعه سامانه‌های جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب عنوان کرد: طی برنامه ایی هدف‌گذاری شده فرایند ساخت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در حال احداث تکمیل شوند و هر سال تصفیه‌خانه ایی در مدار بهره‌برداری قرار گیرد.

او ادامه داد: به‌عنوان‌مثال در نظر داریم تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در شهرهای، نطنز، اژیه و چادگان هر چه سریع‌تر عملیات احداث آنها تمام شوند و در مدار بهره‌برداری قرار گیرند همچنین ظرفیت تصفیه‌خانه فاضلاب فولادشهر نجف‌آباد، بوئین و داران ارتقاء یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: بازسازی و ارتقای تصفیه‌خانه‌های فاضلاب قدیمی همانند تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب و شمال اصفهان، شاهین‌شهر، شهرضا و بهارستان انجام شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار