پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی در اصفهان نیازمند کمک خیران است

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهر اصفهان نیازمند کمک خیران است و هیچ یک از پایگاه‌های این شهر ساختمان ندارد.

پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی در اصفهان نیازمند کمک خیران است

غفور راستین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی در اصفهان ساختمان ندارد و کارکنان این پایگاه‌ها با مشکلاتی روبه‌رو هستند.
وی با اشاره به اینکه این پایگاه‌ها در محرومیت به سر می‌برند، بیان کرد: پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی با وجود تمام سختی‌ها و مشکلات به فعالیت خود با بهترین کیفیت ادامه می‌دهند.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در ادامه از خیران این استان درخواست کرد تا در احداث ساختمان برای پایگاه‌های اورژانس به آنها کمک کنند.
وی گفت: هزینه ساخت هر پایگاه به طور متوسط 200 میلیون تومان است و ما تنها با کمک خیران می‌توانیم این ساختمان‌ها را احداث کنیم و زمینه رفاه حال کارکنان اورژانس را فراهم کنیم، چرا که آنان نیز برای ادامه کار خود به دلگرمی و آرامش نیاز دارند هر چند که تا کنون از هیچ اقدامی کوتاهی نکرده‌اند.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه تاکنون خیران بسیاری اورژانس اصفهان را حمایت کرده‌اند اظهار داشت: در 13 سال گذشته، خیران استان اصفهان، در 39 مورد احداث و تجهیز پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی همکاری کرده‌اند.
وی تصریح کرد: در این سیزده سال، خیران اصفهان برای احداث ساختمان و تجهیز پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی در احداث هشت پایگاه برای نجف‌آباد، چهار پایگاه برای نایین، شاهین‌شهر و میمه، سه پایگاه برای اردستان و فلاورجان و دو پایگاه برای برخوار، تیران و کرون و چادگان کمک کرده‌اند.
راستین افزود: دهاقان، حبیب‌آباد، لنجان، شهرضا و نطنز هم با کمک خیران هر کدام در احداث یک پایگاه از کمک خیران برخوردار شدند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار