تمام کوشش ما این است در خانه خود بهترین نتیجه را بگیریم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت:مقابل تیم مس سونگون ورزقان فقط برای قهرمانی به میدان می‌رویم و می‌جنگیم.

حمید بی‌غم سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان افزود: هدف تیم ما پیروزی مقابل این تیم است و بی‌شک با تلاش بازیکنان برای این مهم در زمین بازی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

او با اشاره به تاثیر تعطیلی تمرینات بر عملکرد بازیکنان به دلیل کرونا اشاره و اضافه کرد: بعد از ۹۰ روز استراحت تمرین کردن و بعد از ۱۲۰ روز مسابقه دادن کار سختی است، ولی بازیکنان ما بزرگ و حرفه‌ای هستند و در یک ماه گذشته که تمرینات آغاز شد بر روی استراحت، تغذیه و تمرین خود دقت لازم را داشتند.

او اظهارداشت: در دیدار فینال اصغر حسن‌زاده را به دلیل سه کارته بودن در اختیار نداریم و محروم است، ولی سایر بازیکنان برای حضور در زمین بازی مشکلی ندارند.

بی‌غم افزود: بازی روز جمعه، چون میزبان هستیم، تمام کوشش ما این است در خانه خود بهترین نتیجه را بگیریم و مطئمن باشید با تلاش بازیکنان به نتیجه پیروزی خواهیم رسید.

او تصریح کرد: از ابتدای فصل هدف باشگاه و تلاش بازیکنان نشان داد برای قهرمانی می‌جنگیم و روی این موضوع تمرکز داریم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان تصریح کرد: سعی بازیکنان ما بر این است تا جایی که ممکن است مصدوم و محروم نشوند تا تیم ضرری کند و فکر کنم به مرز ۸۰ درصد آمادگی برای حضور در لیگ برتر رسیدند.


دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال میان ۲ تیم گیتی پسند و مس سونگون ورزقان پس از کش و قوس فراوان قرار است در روز ۳۰ خرداد و به میزبانی اصفهان و بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار