سریال آقازاده

سریال آقازاده جدیدترین کار مشترک حامد عنقا و بهرنگ توفیقی می باشد که برای شبکه نمایش خانگی ساخته شده است. این دو تجربه های مشترک دیگری همچون سریال پدر،بر سر دوراهی و انقلاب زیبا را در کارنامه هنریشان دارند.

دانلود سریال آقازاده قسمت اول به زودی میسر خواهد شد و شما میتوانید با دانلود قانونی سریال آقازاده ،این اثر جذاب را از شبکه نمایش خانگی تماشا کنید.

طبق گفته کارگردان سریال این سریال درباره آقازاده ها هست و حسابی میخواهد از خجالت آنها در بیاید و دست آنها را رو کند. عنقا پیش از این سریال قلب یخی را در شبکه توزیع خانگی منتشر کرده است اما توفیقی اولین بار است که در این رسانه فعالیت می نماید و این برای تجربه اول نهایت تلاش خود را به کار بسته است.

داستان سریال آقازاده حامد عنقا

این سریال قصه‌ ای پر التهاب و جذاب را روایت می‌کند که نام شخصیت اصلی آن حامد و حرفه او دادیاری است. اینطور که از نام سریال برمی‌آید احتمالا با یک سریال با موضوعی اجتماعی و کنایه‌ های روز ، یا شاید با یک عاشقانه متفاوت رو به‌ رو خواهیم بود.

امین حیایی امیر آقایی و نیکی کریمی در سریال آقازاده بدون سانسور

همه این داستان پروپیچ و خم، در ستایش وجود مقدس امام رضا (ع) ساخته می‌شود و این پروژه به نام ایشان سند خورده است.

بازیگران سریال آقازاده

امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، جمشید هاشم پور، سینا مهراد، دیبا زاهدی، سامیه لک، مسعود فروتن، سعید داخ، روزبه معینی، کامبیز دیرباز، مهدی کوشکی،کاوه خداشناس، مجید اسماعیلی ، امین حیایی و هنرمندی نیکی کریمی، با حضور افتخاری محمدحسین لطیفی بازیگران آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی هستند.
همچنین بهرنگ توفیقی کارگردان و حامد عنقا تهیه کننده و نویسندگی این مجموعه را بر عهده گرفته اند.

سریال آقازاده چند قسمت است و کی پخش میشود؟

سریال آقازاده قسمت اول از سریال های شبکه نمایش خانگی است که از تابستان سال ۹۸ جلوی دوربین رفته است. تبلیغات بنری و بیلبوردی آقازاده در سطح شهر آغاز شده است و انتظار میرود با تاخیر یک ماهه در تیرماه ۹۹ منتشر شود.

لعیا زنگنه و امین تارخ در فیلم آقازاده ایرانی



تیزر سریال آقازاده

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار