اردستان در وضعیت زرد قرار گرفت

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان با بیان اینکه اردستان در وضعیت زرد قرار گرفت، گفت: شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

حسن ذبیحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به بروزرسانی وضعیت شهرهای کشور بر اساس مبتلایان جدید اظهار داشت: شهرستان اردستان با توجه به اعلام سامانه وزارت بهداشت در وضعیت زرد کرونا قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه شهرهای استان اصفهان در وضعیت های سفید، زرد و نارنجی قرار گرفتند، افزود: طبق این اعلام 15 شهرستان استان اصفهان در وضعیت سفید و هشت شهرستان از جمله اردستان در وضعیت زرد و یک شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان ضمن اشاره به نحوه رنگ‌بندی شهرها گفت: اعلام وضعیت زرد یا سفید برای شهرستان‌ها ربطی به تعداد افراد مثبت یا مشکوک ندارد و وضعیت زرد بر اساس تعداد بیماران بستری در مدت 14 روزاست که محاسبه و وضعیت زرد اعلام می‌شود.


وی ضمن تاکید بر رعایت پرتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان ابراز داشت: بر اساس معیارهای قطعی تشخیص در دو روز گذشته بیماری مشکوک و مثبت در شهرستان اردستان شناسایی نشده است که بر این اساس مردم باید به هشدارها توجه کنند و آن را برای خود و خانواده ها جدی بگیرند.

ذبیحی ضمن اشاره به آخرین آمار مبتلایان در شهرستان اردستان بیان کرد: مجموع بیماران کووید 19 در شهرستان اردستان همچنان 162 نفر است که خوشبختانه تاکنون 129 نفر از بیماران بهبود یافته و یا از بیمارستان ترخیص شده اند و در این مدت 992 آزمایش تشخیص کووید 19 در شهرستان اردستان انجام شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار