اصفهانیان: از استعفای وکلای فدراسیون اطلاع ندارم

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره مسائل مختلف توضیحاتی داد.

فریدون اصفهانیان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: برگزاری کلاس‌های داوری می‌تواند کمک زیادی به ما کند و مفید باشد. کلاس فعلی، برای شروع مجدد رقابت‌های لیگ برتر است. از برگزار کنندگان این کلاس تشکر می‌کنم. امیدوارم مفید باشد و داوران بتوانند به وظایف شان به بهترین شکل عمل کنند.

باید توجه داشته باشیم که وضعیت عادی نشده است

او درباره دغدغه داوران درخصوص شیوع ویروس کرونا و نحوه حمایت فدراسیون از این افراد گفت: همه کشور‌های دنیا تلاش می‌کنند که به اوضاع عادی برگردند. البته باید توجه داشته باشیم که وضعیت عادی نشده است. همچنان باید پروتکل‌ها را رعایت کنیم.

کمک داوران در استان‌های خودشان تست می‌دهند

اصفهان درباره تست‌گیری از کمک داوران گفت: قرار بر این است که کمک داوران هم در استان خودشان به مرکزی معرفی شوند و در استان خودشان تست کرونا بدهند. اگر هم در استانی تنها یک کمک داور باشد، می‌توانند به استان‌های مجاور رفته و در آن‌جا کار‌های خود را انجام دهند.

به همان جایی که باید درباره ویلموتس پاسخگو باشیم، به صورت کتبی پاسخ داده ایم

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درمورد قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال و نحوه مطلع شدن اعضای هیئت رئیسه از این قرارداد اظهار داشت: به همان جایی که باید در این باره پاسخگو باشیم، به صورت کتبی پاسخ دادیم.
او درپاسخ به اینکه جواب خودشان را به کجا داده‌اند گفت: به همان جایی که باید پاسخ می‌دادیم، پاسخ دادیم!

در این مملکت قانون وجود دارد

وی درباره صحبت‌های قاضی‌زاده‌هاشمی درمورد پرداخت غرامت ویلموتس از سوی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: به نظر او احترام می‌گذاریم، اما در این مملکت قانون وجود دارد. امیدواریم در این موضوع هم قانون رعایت شود.
اصفهانیان گفت: قرارداد با ویلموتس یک اتفاق جمعی بود و تصمیم‌ها در هیئت رئیسه گرفته می‌شد. به جایی هم که باید پاسخگو می‌بودیم، پاسخ داده‌ایم.

در جریان استعفای وکلای فدراسیون نیستم

وی افزود: فدارسیون فوتبال وکلای خود را در این پرونده استخدام کرده است. البته من در جریان استعفای آن‌ها نیستم، اما وکلای ما خودشان در دادگاه CAS هستند و از تمام زوایا باخبر هستند. امیدوارم کمک کنند و در صورت استعفا، نفرات دیگری به جای آن‌ها خواهند آمد.

صحبتی درباره استعفای هیئت رئیسه در صورت بازگشت کفاشیان نشده است

او درباره بازگشت علی کفاشیان به فدراسیون گفت: درباره این که گفته می‌شود اعضای هیئت رئیسه درصورت بازگشت کفاشیان استعفا می‌دهند، صحبتی نشده است. حتی بحث موافقان و مخالفان مطرح نیز نشده است. جلسه‌ای هم برای بررسی این قضیه برگزار نشده است. اگر نیاز به برگزاری جلسه باشد، در آن جلسه حرف‌های خود را می‌زنیم.عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اصلاح اساسنامه گفت: طی صحبت‌هایی که با نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال کردم، گویا سیگنال‌های خوبی از فیفا دریافت کرده‌ایم.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار