مناسب سازی پیاده روهای خیابان بزرگمهر در دست اجراست

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان گفت: مناسب سازی پیاده روهای بوستان مشتاق و خیابان بزرگمهر برای تردد روان معلولان وجانبازان در دست اجراست.

مناسب سازی پیاده روهای خیابان بزرگمهر در دست اجراست

به گزارش ایمنا، مناسب سازی معابر برای معلولان از مدت ها قبل در دستور کار شهرداری اصفهان قرار گرفته است و تاکنون معابر، پیاده روهای بسیاری در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان مناسب سازی شده است. در سال جاری نیز نهضت مناسب سازی پیاده روها و معابر شهر برای تردد آسان معلولان و جانبازان در مناطق شهر اصفهان با جدیت پیگیری می شود .

حسین کارگر مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان در این باره اظهار کرد: در سال جاری مناسب سازی معابر برای تردد روان معلولان، جانبازان و سالمندان بر اساس اولویت دنبال می شود.

وی افزود: در این راستا اکنون مناسب سازی پیاده روهای خیابان بزرگمهر در دست اجراست و با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد: مناسب سازی پیاده رو های بوستان مشتاق نیز از دیگر طرح های این منطقه است که تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان با اشاره به دیگر پروژه های منطقه عنوان کرد: ساماندهی مسجد علی مجاور میدان امام علی (ع) با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال به پایان رسید.

کارگر افزود: این پروژه با همکاری سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان اجرا شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار