پیشتاری اداره کل پست اصفهان در کشور

اداره کل پست استان اصفهان مقام سوم در بین واحدهای پستی در سطح کشور را کسب کرد.

بر اساس گزارش اعضای هیئت مدیره با بررسی عملکرد و شاخص‌های برنامه استراتژیک (BSC)، اداره کل پست استان اصفهان در بین ادارات و مناطق پستی کشور رتبه سوم را کسب نمود.

باقری اظهار داشت:عنایت خداوند متعال، خدمت صادقانه تمامی همکاران، استفاده از ظرفیت‌های اطلاع رسانی سرویس‌های پستی، برگزاری جلسات مستمر پیرامون بازاریابی و تجزیه و تحلیل هفتگی ترافیک و درآمد، برگزاری مستمر جلسات کیفیت و پایش درست نقاط ضعف و برنامه ریزی در جهت رفع آن و در مجموع ساماندهی وضعیت موجود منجر به کسب رتبه برتر پست استان در شاخص‌های ارزیابی گردید.

او همچنین بیان داشت: خلاقیت، نوآوری، ابتکار، تلاش مضاعف، ارتقاء بهره وری و استفاده از ظرفیت‌ها وپتانسیل‌های موجود نیز درکسب رتبه سوم از بین ۳۶ واحد پستی در سطح کشور بی تاثیر نبوده است.

مدیرکل پست استان اصفهان بار دیگر افزود: بحق این موفقیت جز در سایه فعالیت‌های شبانه روزی همکاران پرتلاش این اداره کل میسر نشده است.

باقری با اشاره به توانمندی‌ها و نقش مهمی که پست استان در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارد تصریح نمود ساختار اصلی این صنعت را نیروی انسانی تشکیل داده است که در این بین اعتماد و اطمینان خاطر مردم به کارکنان امین این اداره کل پشتوانه‌ای محکم برای حرکت در پله‌های ترقی بوده است.

مدیرکل پست استان اصفهان در ادامه افزود:دست یابی به این موفقیت‌ها جز با همدلی، مدیریت مشارکتی، جلب رضایتمندی عمومی هموطنان محقق نخواهد شد.

او در پایان ضمن اشاره به پیام ارسالی مهندس نعمتی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ملی پست در تشکر از تلاش‌های بی وقفه کارکنان پست استان اصفهان در کسب رتبه سوم ارزیابی شاخص‌های کارت امتیازی متوازن در سال ۹۸، رهنمود‌های مدیر عامل و اعضای هیات مدیره را در کسب این موفقیت موثر دانست.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار