روحانی: می‌دانم مردم با مشکلاتی روبرو هستند/می‌دانم قیمت کالا در نوسان است

رئیس جمهور گفت: دختران نجیب و زنان جامعه در مسائل اخلاقی و اجتماعی همیشه مراقبت‌های لازم را انجام دادند و خواهند داد و نیاز نیست که کسی بخواهد در این زمینه دلسوزی کنند و زنان جامعه ما دلسوزتر از هر کسی هستند.

جت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز در جلسه هیئت دولت طی سخنانی با گرامیداشت روز دختر اظهار داشت: مطمئن هستیم که دختران نجیب و زنان جامعه در مسائل اخلاقی و اجتماعی همیشه مراقبت‌های لازم را انجام دادند و خواهند داد و نیاز نیست که کسی بخواهد در این زمینه دلسوزی کنند و زنان جامعه ما دلسوزتر از هر کسی هستند.
وی با بیان اینکه من از مشکلات مردم با خبر هستیم گفت: تا ثانیه آخر همه دولت پای کار خواهند بود. من روز استراحتی در 6 ماه اخیر در میان مسئولان اجرایی عالیرتبه کشور ندیدم و همه تلاش می‌کنند و جمعه و تعطیلی نمی‌شناسند و همه روز برایشان روز وساعت کار است. ما تا دقیقه اخر با روحیه ساعت اول کارمان تلاش خواهیم کرد واین افتخار ماست که برای این ملت کار و نوکری کنیم و گره‌ای را باز کنیم.
رئیس‌جمهور تصریح کرد: من می‌دانم مردم با مشکلاتی در این ایام روبر هستند و قیمت کالا در نوسان است و مردم را در فشار قرار می‌دهد و یک روز لوازم خانگی و یک روز خودرو و یک روز قیمت ارز ؛ هرروز یک مساله‌ای مردم را آزار می‌دهد؛ ما قدرت عبور از این مشکلات سخت را داریم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار