احتمال بروز روان آب در شمال و شمال شرق اصفهان

تا پایان هفته ممکن است در اطراف اردستان، کاشان و نایین روان آب داشته باشیم اما سیلاب‌های قابل توجهی رخ نخواهد داد.

ابراهیم هنرمند با اشاره به اینکه بررسی سامانه‌های هواشناسی بیانگر تداوم ناپایداری جوی استان تا چهارشنبه است، اظهار کرد: براین اساس در اکثر مناطق استان به ویژه در نیمه شمالی شرایط افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید و رگبار بهاری در برخی مناطق همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه تا پایان هفته ممکن است در اطراف اردستان، کاشان ونایین روان آب داشته باشیم اما سیلاب‌های قابل توجهی رخ نخواهد داد، افزود: این حالت ممکن است به صورت روان آب در مسیل‌های شمال و شمال شرق اصفهان اتفاق بیفتد.
این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه دمای هوا در اصفهان تغییر محسوسی ندارد و انتظار داریم حداکثر دمای اصفهان به 27 درجه و حداقل دمای فردا 16 درجه بالای صفر باشد، اضافه کرد: گرم ترین نقطه استان خور و بیابانک با 36 درجه و خنک ترین بویین میاندشت با 4 درجه بالای صفر خواهد بود.
هنرمند ادامه داد: میزان بارش‌های صبح امروز در نقاط استان شامل داران 11.8 میلی متر، زرین شهر 10 میلیمتر، اردستان 6.2 میلی متر، مبارکه 3.4 میلی متر، شهرضا 1 میلی متر، بویین میان دشت 2.5 میلی متر، ورزنه 1.3 میلی متر و اصفهان نیز 8 دهم میلی متر بوده است. هم چنین بارش های پراکنده در حد کمتر از 1میلیمتر در مناطق دیگر نیز داشتیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار