شهر ساحلی زاینده‌رود پایگاه مرکزی ورزش‌های سه‌گانه ایران شد

رئیس هیئت ورزش های سه گانه شهرستان لنجان گفت: به دلیل  ظرفیت بالا و موقعیت مناسب شهرستان لنجان شهر زاینده رود به عنوان شهر میزبان برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی ورزش های سه گانه کشور انتخاب شده است.

ابوالفضل توکلی با اشاره به ظرفیت بالای شهر زاینده رود در حوزه گردشگری اظهار کرد: شهر زاینده رود به واسطه طبیعت بکر و همچنین قرار گرفتن در بستر رودخانه زاینده رود و دریاچه مصنوعی قایقرانی از موقعیت بسیار مناسبی برای برگزاری مسابقات مختلف از جمله ورزش های سه گانه برخوردار است.
وی افزود: با توجه به پیگیری های صورت گرفته در سال 96 مسابقات کشوری ورزش های سه گانه از کیش به شهرستان لنجان و شهر ساحلی زاینده رود منتقل شد و در ارزیابی های صورت گرفته ورزشکاران و تیم های حاضر در این دوره از مسابقات از کیفیت برگزاری مسابقات رضایتمندی بالایی داشتند.
شهردار زاینده رود با بیان اینکه شهر ساحلی زاینده‌رود به عنوان پایگاه مرکزی ورزش‌های سه‌گانه ایران انتخاب شده است، تصریح کرد: در مجمع سالیانه ورزش‌های سه گانه که در استان اصفهان برگزار شد چنین اعلام کردند که به دلیل ظرفیت بالا و موقعیت مناسب شهرستان لنجان شهر زاینده رود به عنوان شهر میزبان برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی ورزش های سه گانه کشور انتخاب شده است.
وی ادامه داد: باتوجه به اینکه برگزاری مسابقات ورزشی نیازمند تامین زیرساخت ها بوده نیاز است هماهنگی و برنامه ریزی لازم در این حوزه به درستی انجام گیرد و در گام نخست با هماهنگی های صورت گرفته با باشگاه سپاهان، این باشگاه ورزشی به این مسئله ورود پیدا کرده است.
رئیس هیئت ورزش های سه گانه شهرستان لنجان با بیان اینکه وجود دریاچه قایقرانی در حریم شهر زاینده رود پتانسیل خوبی برای برگزاری مسابقات ورزش های آبی از جمله قایق سواری و ... است، اضافه کرد: انتظار می رود صنعت بزرگ ذوب اهن نیز که در جوار شهرستان لنجان واقع شده به کمک هیئت ورزش های سه گانه شهرستان لنجان شتافته تا بتوانیم با تامین زیرساخت های لازم میزبان خوبی برای برگزاری مسابقات شنا، دوچرخه و دو میدانی باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار