فدراسیون کشتی به دنبال دریافت مجوز برای بازگشایی سالن‌ها/ لیگ از مرداد استارت می‌خورد؟

این روزها فدراسیون کشتی در حال نامه نگاری با نهادهای مربوطه برای از سر گیری رسمی فعالیت‌های کشتی گیران و بازگشایی سالن‌های کشتی است.

ر حالی که لیگ برتر فوتبال در روزهای گذشته از سرگرفته شده و بازی‌ها طبق برنامه در حال پیگیری است، هنوز ستاد مقابله با کرونا با شروع دوباره فعالیت‌های خیلی از رشته‌های ورزشی موافقت نکرده و کشتی نیز یکی از همین رشته‌هاست.
هرچند کشتی‌گیران در سراسر ایران ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرینات‌شان را به صورت انفرادی دنبال می‌کنند، اما هنوز سالن‌های کشتی اجازه فعالیت رسمی ندارند. این در حالی است که سازمان لیگ فدراسیون کشتی پیش از این اعلام کرده است که در مرداد ماه قصد استارت زدن لیگ برتر آزاد و فرنگی را دارد، اما هنوز سالن‌های کشتی تعطیل هستند.
در همین رابطه فدراسیون کشتی نامه‌نگاری و پیگیری‌های لازم را داشته است تا بتواند مجوز لازم برای آغاز فعالیت دوباره سالن‌های کشتی و در پی آن برگزاری لیگ برتر را از وزارت ورزش و ستاد مقابله با کرونا بگیرد.
سیدجلال عسگری، دبیر فدراسیون کشتی با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: در این مدت پیگیر بودیم که بعد از مدتی نسبتاً طولانی، سالن‌ها دوباره بازگشایی شوند. ضمن اینکه برگزاری لیگ برتر برای کشتی‌گیران و مربیان حائز اهمیت زیادی است و به دنبال این هستیم که اگر ستاد مقابله با کرونا و وزارت ورزش مجوز لازم را بدهند و سلامت ورزشکاران به خطر نیفتد، لیگ را از مرداد ماه استارت بزنیم. در این رابطه مکاتبات لازم را داشتیم و منتظریم آنها جواب دهند. کشتی جزو آخرین رشته‌هایی است که اجازه بازگشایی خواهد گرفت، چون ورزشی تن به تن است. حالا باید دید چه تصمیمی در این رابطه اتخاذ می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار