رشد کمی و کیفی خدمات تأمین اجتماعی

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: در دوران مدیریت جناب آقای زدا در سازمان تأمین اجتماعی شاهد تداوم تحقق برنامه‌ها، سیاست‌های سازمان با محوریت ارتقای کمی و کیفی خدمات بیمه‌ای، درمانی، فعالیت‌های اقتصادی و رشد رضایتمندی بیمه‌شدگان و شرکای اجتماعی سازمان هستیم.

به گزارش اصفهان امروز، محمد گورابی، مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان با تاکید بر روحیه جهادی مدیران سازمان تأمین اجتماعی در تلاش برای ارتقای فرهنگ کار و بیمه و جایگاه تأمین اجتماعی و ارایه خدمات به بیمه‌شدگان افزود: طراحی و ایجاد نرم‌افزار جدیدی برای توسعه خدمات غیرحضوری در ادامه نهضت آی‌تی به‌عنوان یک سیستم مدرن و به روز برای پاسخگویی سریع و آسان به بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مشتریان سازمان که علاوه بر تسهیل دسترسی و مدیریت وقت و زمان موجب افزایش بهره‌وری و بالا بردن راندمان کار می‌شود، از جمله دستاوردهای سازمان تأمین اجتماعی است.

او در ادامه با اشاره به این مهم که هم‌اکنون بیش از ۶۵ خدمت سازمان تأمین اجتماعی از طریق این نرم‌افزار به جامعه هدف ارائه می‌شود، افزود: با بهره‌برداری از این نرم‌افزار میزان مراجعات حضوری به شعب تأمین اجتماعی کاهش قابل‌توجهی داشته که این مهم علاوه بر جلب رضایت بیمه‌شدگان موجب ارتقای کیفی خدمات نیز می‌شود.

او با اشاره به کوتاه شدن زمان پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد با سازمان تأمین اجتماعی، گفت: در این زمینه با تدابیر شکل گرفته شاهد تصمیمات مؤثری برای بروزرسانی پرداخت‌ها هستیم.

گورابی در ادامه از روحیه خستگی‌ناپذیر مدیران تأمین اجتماعی در خدمت به قشر کارگر و خدمت به تولید گفت و افزود: سازمان تأمین اجتماعی در پرتو بهره‌گیری از مشارکت شرکای اجتماعی در تمامی تصمیم‌گیری‌ها خوشبختانه با چشم‌انداز روشنی مواجه است به همین منظور از تمام پتانسیل بالقوه و بالفعل در تمامی سطوح سازمان و در تمامی استان‌ها در جهت رشد خدمات بهره‌گیری می‌شود.

گورابی نتیجه‌ ثبات مدیریت، تثبیت برنامه‌های درست و کارشناسی شده را موجب بالندگی بیشتر و ارتقای همه‌جانبه خدمت‌رسانی سازمان تأمین اجتماعی دانست و گفت: بالندگی سازمان تأمین اجتماعی به افزایش بالندگی و تعالی کشور کمک می‌کند چرا که این سازمان نقش مستقیمی در ایجاد امنیت کار و تولید دارد.

او با گرامیداشت نام و یاد شادروان مرحوم نوربخش مدیرعامل فقید سازمان و شادروان مرحوم تاج‌الدین معاون حقوقی و پارلمانی سازمان که در ماموریت کاری بر اثر سانحه بدرود حیات گفتند، افزود: تأمین اجتماعی امروز حاصل تلاش‌های صادقانه و مخلصانه تیم مدیریتی مرحوم نوربخش و برنامه جامع کارشناسی و سیاست‌های کلی مدون شده تیم اجرایی ایشان است که ماحصل آن در یک جمله ارتقاء جایگاه این سازمان و خدمت‌رسانی بهتر به جامعه تحت پوشش است.

گورابی در ادامه به محور فعالیت‌ها و شاخص اقدامات این سازمان که موجب رشد رضایتمندی ارباب‌رجوع و بیمه‌شدگان شده است، اشاره کرد و افزود: مشارکت شرکای اجتماعی در کلیه فرایندهای کاری سازمان، پرداخت به‌موقع مستمری بازنشستگی، تسهیل فرآیند صدور و تجدید صدور از راه دور دفترچه‌های درمانی، ارایه کارت ملی به جای دفترچه درمان و بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان از جمله این اقدامات بوده است.

گورابی به اهتمام این سازمان به مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و ستاد تسهیل تولید اشاره کرد و گفت: سازمان تأمین اجتماعی همواره همگام با دولت در اجرای برنامه‌های اقتصادی و با همکاری مجلس شورای اسلامی درصدد رفع موانع و گلوگاه‌ها برای استقرار نظام تأمین اجتماعی گام برمی‌دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار