۲۳ دستگاه شهربازی در اصفهان پلمب شد

مدیرکل استاندارد استان اصفهان گفت: به علت رعایت نکردن استانداردهای لازم، ۲۳ دستگاه شهربازی در سطح استان اصفهان پلمب شده است.

۲۳ دستگاه شهربازی در اصفهان پلمب شد

غلامحسین شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با بیان اینکه سال گذشته طی بازرسی‌های به‌عمل آمده 50 شهربازی به دلیل رعایت نکردن استاندارد پلمب شدند اظهار داشت: در این شهربازی‌ها تنها دستگاه‌های سنگین و غیر استاندارد پلمب شدند و به صورت کامل درب آنها بسته نشده است.
وی افزود: از سال گذشته تا کنون 30 دستگاه از مجموع 50 دستگاه پلمب شده، استانداردسازی شده و پس از بازرسی به چرخه شهربازی بازگشتند.
مدیرکل استاندارد استان اصفهان خاطرنشان کرد: امسال دستگاه‌های سنگین سه شهربازی پس از بازرسی‌های صورت گرفته و تائید غیر استاندارد بودن، پلمب شدند.
وی اضافه کرد: یکی از این دستگاه‌ها در اصفهان و دو دستگاه دیگر در شهرستان‌ها بود که در حال حاضر قادر به فعالیت نیستند.
شفیعی گفت: هم اکنون 23 دستگاه از مجموع کل دستگاه‌های موجود در شهربازی‌های استان اصفهان پلمب هستند و تا زمانی که استانداردسازی نشده و تائید نشوند رفع پلمب نخواهند شد.
وی تصریح کرد: شهربازی‌های استان اصفهان هر سال یک بار به وسیله کارشناسان اداره استاندارد بازرسی می‌شود و هر یک از این شهربازی‌ها باید سالانه یک بار گواهینامه سلامت را از اداره استاندارد دریافت کنند در غیر این صورت ادامه فعالیت آنها متوقف می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار