برقراری بیش از 123 هزار تماس با مرکز 194 شرکت گاز استان اصفهان در سال 97

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در خصوص عملکرد شرکت گاز استان اصفهان در سال 97 گفت: بالغ‌بر 255 هزار مورد خدمت توسط این مرکز به مشترکین سطح شهر اصفهان ارائه شده است.

به گزارش موج، سید مصطفی علوی بیان داشت: از مجموع 123 هزار و 589 تماس گرفته شده با مرکز 194 شرکت گاز استان اصفهان در سال 97، بالغ‌بر 78 هزار و 321 تماس غیرعملیاتی و 45 هزار و 268 تماس منجر به عملیات امدادی شده است.

او افزود: همچنین، بالغ‌بر 131 هزار و 420 خدمت مربوط به وصل گاز پس از اتمام تعمیرات، 33 هزار و 808 تماس عادی، 10 هزار و 880 تماس فوری و 580 تماس جزو تماس‌های خیلی فوری بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تصریح کرد: این مرکز پل ارتباطی مردم با شرکت گاز است که با پاسخگویی به سؤالات و مشکلات مردم در حال خدمت‌رسانی به آنان است.

علوی افزود: نحوه پاسخگویی بدین‌صورت است که هر فردی طی تماس با این مرکز، بر اساس ضرورت و نوع سؤال و مشکل خود در کمترین زمان و بهترین صورت ممکن راهنمایی می‌شود.

او گفت: برخی مشکلات و سؤالات با راهنمایی اپراتورهای مستقر در مرکز به‌صورت شفاهی پاسخ داده می‌شود، اما در برخی موارد نیاز به اعزام نیروهای امدادی در محل حادثه است که در این صورت، اپراتور سامانه 194 ابتدا اطلاعات و آدرس کامل مشترک را اخذ و در سیستم ثبت کرده، سپس به‌صورت آنلاین اطلاعات کامل مشترک به سیستم رایانه نزدیک‌ترین خودرو به محل حادثه ارسال و امدادگران با حضور سریع در محل حادثه اقدام به امدادرسانی یا برطرف کردن مشکل می‌کنند.

این مقام مسئول اظهار داشت: سامانه 194 با بهره‌گیری از نیروهای امداد موتورسوار، با توجه به ترافیک موجود در سطح کلان‌شهر اصفهان، زمان امدادرسانی را به حداقل ممکن رسانده است که این اقدام احتمال بروز خطرات را به‌طور چشمگیری کاهش می‌دهد لذا برای اطلاع از شرایط حاکم در محل حادثه در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تمامی موتورهای امدادی مجهز به سیستم موقعیت‌یاب آنلاین هستند که تمام فعالیت‌های آنها از طریق مرکز پیام 194، رصد و گزارش کار آنها به‌صورت آنلاین در سیستم ثبت می‌شود.

علوی ادامه داد: اپراتورهای مستقر در سامانه مرکز کنترل و فوریت‌های گاز 194 در تمام ساعات شبانه‌روز به‌صورت تمام‌وقت آماده پاسخگویی به سؤالات و مشکلات مردم هستند، سیستم تلفنی این مرکز، مجهز به ثبت تمامی مکالمات شهروندان است که این امکان باعث می‌شود در صورت نارضایتی افراد از نحوه پاسخگویی اپراتور، مراتب فقط توسط مسئول مربوطه بازبینی و نسبت به رفع مشکل اقدام شود، در ضمن دسترسی به این مکالمات، کاملاً محرمانه و فقط با اجازه مدیران ارشد انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: پاسخ به سؤالات شهروندان و مشترکین شرکت گاز همواره دغدغه این شرکت بوده و از آنجایی که رعایت نکردن مسائل ایمنی در حوزه گاز صدمات مالی و جانی جبران‌ناپذیری بر جای می‌گذارد، فقدان یک واحد پاسخگویی به درخواست‌های امدادی به همشهریان و مشترکین شرکت گاز در شرایط اضطراری، مسئولین را بر آن داشت تا با راه‌اندازی یک سامانه سراسری و جامع موسوم به «سامانه تلفنی امداد و پیام 194» در طریق بستر AVL و IVR روند خدمات‌رسانی به مردم را سریع‌تر، آسان‌تر و مطمئن‌تر انجام دهند. ازاین‌رو از سال 93 این سامانه در شرکت گاز استان اصفهان راه‌اندازی و فعال و متدرجاً تکمیل شده است.

گفتنی است؛ مشارکت در مانور امنیت و آرامش با فراخوان نیروی انتظامی، مشارکت در مانور امداد و نجات و اسکان اضطراری با فراخوان شهرداری، برگزاری مانور آمادگی و مقابله با بحران با فراخوان مرکز کنترل و فوریت‌های گاز،مشارکت در مانور امنیت زندان با فراخوان سازمان زندان‌ها، مشارکت در همایش هلال‌احمر، استقرار و آماده‌باش خودروهای امدادی در راهپیمایی 22 بهمن و روز جهانی قدس،مراسم تشییع شهدای امنیت و همکاری و ارتباط مستمر با سازمان‌های عملیاتی و امدادی از مهم‌ترین اقدامات مشارکتی و عمومی شرکت گاز استان اصفهان در سال 97 بوده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار