مجید مجیدی به دنبال بازیگر به اصفهان می آید

هفتم خردادماه دستیار اول مجید مجیدی به اصفهان می‌آید تا از علاقه‌مندان به بازیگری در تازه‌ترین فیلم این کارگردان، تست اجرا بگیرد.

هفتم خردادماه دستیار اول مجید مجیدی به اصفهان می‌آید تا از علاقه‌مندان به بازیگری در تازه‌ترین فیلم این کارگردان، تست اجرا بگیرد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی اصفهان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طی تماسی که آقای عسکری، دستیار اول گروه کارگردانی مجید مجیدی با ما داشته، آن‌ها برای فیلم جدیدشان به بازیگر نیاز دارند و در اقدامی هماهنگ، عمدتاً از مراکز نمایشی فعال در کل کشور خواسته‌اند که امر تست گیری از علاقه‌مندان را بر عهده بگیرند.

محمد ترابی ادامه داد: همه نوجوانان پسر 13 تا 14 ساله می‌توانند روز سه‌شنبه هفتم خردادماه، رأس ساعت 10 صبح به دفتر انجمن هنرهای نمایشی واقع در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان مراجعه کنند و در حضور دستیار کارگردان آقای مجیدی، استعداد خود را محک بزنند.

وی با اشاره به اینکه اکثر فیلم‌های مجیدی در ژانر اجتماعی است، تصریح کرد: به ما اطلاعاتی درباره موضوع فیلم جدید این کارگردان داده نشده، اما با توجه به کارنامه هنری‌شان می‌توان حدس زد که موضوع این فیلم هم اجتماعی است و در پی بازیگری با چهره کودکان کار، برای نقش اول فیلم خود هستند.

ترابی خاطرنشان کرد: اینکه تست اجرا از مجرای انجمن هنرهای نمایشی اصفهان انجام می‌گیرد دلیلی بر این نیست که شرکت‌کنندگان حتماً باید سابقه فعالیت تئاتری داشته باشند و هر کس، با داشتن شرایطی که ذکر شد، می‌تواند در روز تست گیری به دفتر انجمن مراجعه کند.

وی افزود: درنهایت از بین همه این افراد، یک نفر انتخاب و به آقای مجیدی معرفی می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار