حل مشکلات معابر باغبادران با حمایت و همراهی شهروندان

شهردار باغبادران گفت:با وجود همه مشکلات حاکم بر شهرداری‌ها بالغ بر پنج هزار متر مربع تملک و آزادسازی در راستای تعریض معابر شهر انجام گرفته است.

حجت الله امینی باغبادرانی اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری درشهرداری‌ها دسترسی اسان شهروندان به شهرداران است چراکه شهرداری‌ها در معرض افراد فرصت طلب و سودجو قرار دارند و ارتباط مداوم شهرداران با شهروندان زمینه بسیاری از فرصت طلبی‌ها را از بین می‌برد.
وی افزود: یکی از برنامه‌های که به عنوان شهردار باغبادران طی یکسال گذشته سرلوحه امور خود قرار داده‌ام در دسترس بودن برای دیدار با شهروندان بوده است و برهمین اساس نه تنها روزهای دوشنبه که ملاقات عمومی شهروندان با مسئولان در استان اصفهان صورت می‌گیرد درب اتاق شهردار هر روز در بین جلسات و برنامه‌های کاری بر روی شهروندان باز است.
شهردار باغبادران با اشاره به لزوم حمایت از نیروی کار شهرداری، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های شهرداری باغبادران در یکسال گذشته چابکسازی و شاداب نگهداشتن پرسنل و کارگران شهرداری بوده و در این مسیر موفق شده‌ایم حقوق و مزایای کارگران را بروزرسانی کنیم و شهرداری هیچگونه بدهی به این قشر تاثیرگذار ندارد.
وی ادامه داد: این سیاست نیز برمبنای توجه پیامبر(ص) پایه‌گذاری شد چراکه ایشان بر دست کارگران بوسه زدند و امروز در شرایط سخت اقتصادی توجه به کاهش فشار اقتصادی بر جامعه کارگری کمترین کاری است که مدیریت شهری می تواند به ان جامه عمل بپوشاند.
امینی با بیان اینکه توپوگرافی شهر باغبادران و پیچ و خم‌های فراوانی که در معابر وجود دارد مشکلات بسیاری را برای شهروندان به همراه داشته است، اضافه کرد: طی یکسال گذشته با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته فعالیت های عمرانی قابل توجهی توسط پرسنل خدوم شهرداری باغبادران به مرحله اجرا و بهره‌برداری رسیده است و در این مسیر با وجود همه مشکلات حاکم بر شهرداری‌ها بالغ بر پنج هزار متر مربع تملک و آزادسازی در راستای تعریض معابر شهر انجام گرفته است.
وی با تقدیر از شهروندان باغبادران در راستای همکاری با شهرداری در مسیر آزادسازی اراضی مورد نیاز برای تعریض معابر شهری، عنوان کرد: پنج هزار و 760 متر مربع نیز تملک و آزادسازی باغات و بیشه‌زارها در راستای فضای سبز عمومی، پارک‌های محله‌ای و احداث باغ بانوان انجام گرفته است که مجموع این آزادسازی‌ها بیش از 20میلیارد ریال برای شهرداری باغبادران هزینه به همراه داشته است که در این مسیر مشارکت شهروندان مثال زدنی بود.
شهردار باغبادران خاطرنشان کرد: توپوگرافی شهر ساحلی باغبادران به‌گونه‌ای است که اختلاف سطح در دو معبر موازی همجوار به شدت مشهود است و این مسئله نازیبایی‌های بصری را ایجاد کرده است و برهمین اساس شهرداری مجبور به اجرای سنگ بند بوده تا بتوانیم از مشکل را در شهر مرتفع سازیم.
وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع در سال گذشته هزار و 200 متر مکعب سنگ بند با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال در راستای تعریض معابر، جلوگیری از ریزش کوه و زیباسازی معابر شهری به مرحله اجرا رسید تا امنیت تردد شهروندان در شهر تامین شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار