سرمربی تیم ملی تفنگ: اردوها به معنای واقعی شروع نشده است

الهام هاشمی می‌گوید که تیراندازان می‌توانند هفته ای ۵ روز به سالن فدراسیون بیایند و تمرین کنند اما هنوز اردو به معنی واقعی شروع نشده است.

سرمربی تیم ملی تفنگ: اردوها به معنای واقعی شروع نشده است

سرمربی تیم ملی تفنگ در گفت و گو با ایسنا در مورد آغاز اردوهای تیم ملی تیراندازی گفت: از روز گذشته قرار شده است در زمان‌هایی که فدراسیون باز است یعنی صبح تا ظهر تیراندازان به سالن بیایند و تمرین کنند، اما اردوها به معنی واقعی شروع نشده است.
الهام هاشمی افزود: البته پیش از این هم تیراندازان می‌توانستند از سالن فدراسیون استفاده کنند. اکنون هم اعلام شده هر کس می‌خواهد می‌تواند برای تمرین به سالن بیاید. تنها تفاوتش این است که اکنون تیراندازان قرار است هفته ای ۵ روز به سالن بیایند.
سرمربی تیم ملی تفنگ گفت: در حال حاضر نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان ، مهیار صداقت و امیرمحمد نکونام آمده اند و قرار است که حسین باقری و الهه احمدی هم به این جمع اضافه شوند. فاطمه کرم زاده هم بعد از اتمام امتحاناتش هفته آینده به تیم اضافه می‌شود.

وی در ادامه گفت: هنوز اردوها به معنای واقعی آغاز نشده و هیچ امکانات اردویی وجود ندارد. همانطور که گفتم ملی پوشان می‌توانند هفته ای ۵ بار به سالن تیراندازی بیایند و تمرین کنند. تنها تفاوت این است که ۵۰ متر هم به تمریناتشان اضافه شده است.
هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا تمرینات همچنان خشک است یا ساچمه و فشنگ هم در اختیار ملی‌پوشان قرار گرفته است، گفت: تمرینات به هر دو صورت است. ساچمه در اختیار است و تیراندازان می‌توانند بادی را با ساچمه تمرین کنند. فشنگ هم به مقدار کمتر از ساچمه در اختیار است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار