اعطای وام بدون بهره به سرمایه‌گذاران در دهاقان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان از اعطای وام بدون بهره به سرمایه‌گذاران در دهاقان خبر داد و گفت: سرمایه‌گذارانی که در شهرک‌های صنعتی دهاقان سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی کنند از شرایط ویژه و مناسب و وام بدون بهره که 10 درصد نقدی و 48 مرحله قسط بوده برخوردار می‌شوند.

به گزارش فارس، محمدجواد بگی با حضور در جلسه کارگروه شهرک‌های صنعتی دهاقان اظهار داشت: شهرستان دهاقان در حوزه صنعت بسیار محروم واقع شده و نیازمند توسعه جدی در این راستا است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اصفهان افزود: شهرک صنعتی جمبزه دهاقان به توسعه نیاز دارد و افزایش سریع برق در دستور کار قرار گرفته است و برای رفع نیاز برقی این منطقه پست سیار برق راه‌اندازی می‌شود.

او از اعطای 10 میلیارد تومان به شهرک‌های صنعتی دهاقان خبرداد و اذعان کرد: هم‌چنین برای شهرک صنعتی جمبزه دهاقان یک میلیارد تومان به مسئله گاز، 900 میلیون تومان به محوطه شهرک، یک میلیارد تومان به ماشین آتش‌نشانی و 7 میلیارد تومان به پست سایر برق اختصاص یافت تا پایان سال جاری شبکه فیبر نوری هم اقدام شود و زیرگذر قمبوان و جمبزه راه‌اندازی خواهد شد.

بگی از اعطای وام بدون بهره به سرمایه‌گذاران در دهاقان خبر داد و تصریح کرد: سرمایه‌گذارانی که در شهرک‌های صنعتی دهاقان سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی کنند از شرایط ویژه و مناسب و وام بدون بهره که 10 درصد نقدی و 48 مرحله بوده قسط برخوردار می‌شوند.

در ادامه، فرماندار دهاقان اظهار داشت: در سال رونق تولید توجه به اشتغال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید تلاش جدی صورت گیرد.

علی‌اصغر قاسمیان افزود: باید زیرساخت‌های اشتغال فراهم شود و از سرمایه‌گذاران استقبال شود تا مشکل بیکاری رفع شود.

او با بیان اینکه شرکت نسوز تا آبان ماه راه‌اندازی شود، گفت: شهرک صنعتی جمبزه دهاقان به توسعه نیاز دارد که در دستور کار قرار دارد و باید پست سیار برق شهرک سریع اقدام شود تا برق شرکت نسوز تامین شود و تا آبان ماه راه‌اندازی شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار