ذوب آهن به دنبال صدرنشینی یا مصلحت اندیشی برای دور بعد؟!

و تیم ذوب آهن ایران و النصر عربستان در رقابتی سرنوشت ساز برای صدرنشینی گروه A رقابت های جام باشگاه های آسیا به مصاف هم خواهند رفت.

دو تیم ذوب آهن ایران و النصر عربستان در رقابتی سرنوشت ساز برای صدرنشینی گروه A رقابت های جام باشگاه های آسیا به مصاف هم خواهند رفت.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، پس از این که بازی دو تیم ذوب آهن و النصر در کربلا به دلیل مسائل امنیتی لغو شد، ورزشگاه عبدالله بن خلیفه قطر میزبان این دیدار شد. بازی هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که سبزپوشان ایران و نماینده عربستان برای سر گروهی می‌جنگند روز چهارشنبه ۸ خرداد ساعت ۲۳ به وقت ایران برگزار خواهد شد.
ذوبی ها با کسب ۱۱ امتیاز از ۵ دیدار گذشته صدرنشین گروه خود هستند و النصر نیز با ۹ امتیاز در رده دوم صعود خود را به مرحله بعد قطعی کرده است.
نماینده ایران در صورت کسب پیروزی و حتی تساوی به عنوان صدرنشین گروه صعود خواهد کرد اما النصری ها برای صعود به عنوان تیم اول فقط باید ذوب آهن را شکست دهند.
ترکیب احتمالی ذوب آهن
رشید مظاهری سنگربان اول تیم‌ ذوب آهن در هر ۵ دیدار گذشته لیگ قهرمانان آسیا درون دروازه ذوبی ها ایستاده است و در این بازی نیز انتظار می رود او درون دروازه قرار گیرد. به احتمال فراوان در قلب خط دفاع ذوب آهن نژاد‌مهدی و وحید محمد زاده قرار دارند و میلاد فخرالدینی و ملکی در سمت راست و چپ خط دفاعی قرار می گیرند.
اگر علیرضا منصوریان قصد بازی با یک هافبک دفاعی داشته باشد، حمید بوحمدان بهترین گزینه برای وی است و اگر تیمش را با دو هافبک دفاعی وارد زمین کند، قاسم‌ حدادی فر را در کنار بوحمدان قرار می دهد. چراغعلی، محمدرضا حسینی و ارسلان مطهری بازیکنانی هستند که در خط حمله شانس بیشتری برای بازی در کنار اوساگوانا را دارند.
مظاهری، محمد زاده، نژاد مهدی، فخرالدینی، ملکی، بو‌حمدان، حدادی فر، حسینی، چراغعلی، مطهری و اوساگوانا می توانند با نظر برای شروع این بازی به میدان بروند.
صدرنشینی یا مصلحت اندیشی
تیمی که از این گروه به عنوان صدرنشین صعود کند در مرحله بعد به تیم الاتحاد عربستان می خورد و تیم‌ دوم این گروه باید با الوحده امارات بازی کند.
بازیکنان و کادرفنی ذوب آهن در مصاحبه های اخیر خود از‌ انگیزه خود برای صدرنشینی در این گروه صحبت کرده‌اند اما اگر ذوبی ها مصلحت گرا باشند و بخواهند در مرحله بعد یک بازی در اصفهان داشته باشند، به دوم صعود کردن هم فکر می کنند. البته این مسائل برای تیمی که می خواهد تا فینال برسد چندان اهمیتی ندارد و فقط گمانه زنی است.
از سمت دیگر برای عربستانی ها این موضوع مهم است که در مراحل بعدی نماینده های بیتشری داشته باشند و شاید النصری ها به فکر این موضوع باشند که اگر به عنوان تیم‌ اول صعود کنند باید در برابر الاتحاد قرار بگیرند و تا حدودی به صعود به عنوان‌ تیم دوم راضی باشند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار