باقری: تعطیلی اردو‌ها، مانع از ادامه تمریناتم نشد

عضو تیم ملی تیراندازی با تفنگ گفت: با توجه به تعطیلی اردو‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا تمرینات خود را بطور مداوم پیگیری کرده ام.

حسین باقری عضو تیم ملی تیراندازی با تفنگ ، درباره روند تمریناتش اظهار کرد: در زمان تعطیلی اردو‌ها تمرینات تیراندازی را در یک سالن تیراندازی انجام می‌دهم. با توجه به شروع تمرینات تیم ملی تیراندازی با تفنگ در سالن ۸۰ خط، قرار است من نیز برای تمرین به این سالن بروم.
او افزود: در طول تعطیلی اردو‌ها، تمرینات تیراندازی و بدنسازی را هر روز زیر نظر سرمربی تیم ملی (الهام هاشمی) انجام می‌دادم و عملکردم بررسی می‌شد.
باقری با اشاره به تفاوت تمریناتش در مقایسه با زمان اردو‌ها گفت: کیفیت تمریناتم در مقایسه با زمان اردو قابل مقایسه نیست، اما تمام تلاش من این بود که در طول این زمان آمادگی جسمانی خود را حفظ کنم. برگزاری اردوی منسجم برای تیم، نیازمند خوابگاه و رستوران است. با توجه به شیوع ویروس کرونا خطر ابتلا بالا می‌رود، پس باید منتظر وضعیت مناسب برای برگزاری چنین اردویی باشیم.
عضو تیم ملی تیراندازی با تفنگ درباره احتمال برگزاری مسابقات المپیک بدون حضور تماشاگران ادامه داد: کشوری که برای المپیک میزبان می‌شود تمام سود آن از حضور تماشاگران و فروش بلیط است که البته این تصمیم گیری نیز به کشور برگزار کننده المپیک مربوط می شود، چون در موقع برگزاری مسابقات تیراندازان و مربیان رشته‌های دیگر نیز حضور دارند، حضور تماشاگر به آن میزانی که برای فوتبال و والیبال مهم است برای تیراندازان مهم نیست و نبود تماشاگر تاثیر آنچنانی در مسابقات ندارد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار