آهنگریان: علی‌نژاد نقشی فراتر از یک رئیس فدراسیون داشت

قهرمان ووشو جهان گفت: نقش علی‌نژاد فراتر از یک رئیس فدراسیون برای ما بود و امیدوارم صدیقی در مسیر ریل‌گذاری شده گذشته به کار خود ادامه بدهد.

عرفان آهنگریان، در خصوص تغییر و تحولات فدراسیون ووشو بعد از 13 سال اظهار داشت: اکثر ورزشکاران تیم ملی ووشو با علی‌نژاد رابطه نزدیک و احساسی داشتند. علی‌نژاد همیشه جویای احوال ما بود و نقشی فراتر از یک رئیس فدراسیون برای ما داشت و قطعا جدایی او بعد از 13 سال برای ما باعث ناراحتی است. البته امیدوارم با مدیریت صدیقی جوان که سالیان سال در کنار علی‌نژاد حضور داشته است، فدراسیون در مسیر ریل گذاری شده گذشته به کار خود ادامه بدهد.

وی در خصوص اینکه کار صدیقی برای تداوم روند موفقیت‌های گذشته سخت نخواهد بود، گفت: کار زمانی سخت خواهد بود که هر یک از اجزای تشکیل دهنده گروه پا پس بکشند و کمک نکنند. اگر مجددا مدیریت فدراسیون، کادرفنی تیم‌های ملی، ورزشکاران، کادر پزشکی و تدارک فدراسیون دست به دست هم بدهند قطعا موفقیت‌های گذشته تداوم پیدا خواهد کرد. زمانی که در رده‌های سنی نوجوانان حضور داشتم فکر نمی‌کردم دیگر نتایجی بهتر از آن چه کسب کردیم به دست بیاوریم، اما هر سال دستاورد ووشو ایران بهتر و بهتر شد و اعتقاد دارم سقف آرزوهای ووشو ایران تمامی ندارد.
قهرمان ووشو جهان در خصوص تعطیلی تمرینات و مسابقات عنوان کرد: این شرایط از جهانی ورزشکاران را ناامید می‌کند. شغل ما ورزش کردن و مسابقه دادن است و این کار علاوه بر اینکه یک لذت برای ما است، منبع درآمد و شغل ما نیز است. این لذت در حال حاضر به خاطر بیماری منحوس کرونا از ما گرفته شده است. در ابتدا این موضوع را به فال نیک گرفتیم و تلاش کردیم در کنار خانواده استراحت کنیم، اما اگر این شرایط طولانی‌تر باشد می‌تواند انگیزه ما را از بین ببرد و باعث از دست رفتن آمادگی‌مان شود.
وی در خصوص اینکه قصد حضور در مسابقات حرفه‌ای ووشو را نخواهد داشت، گفت: در حال حاضر پیشنهادی ندارم. در ماه‌های گذشته تمرینات آمادگی جسمانی خود را آغاز کردم، اما از تمرینات فنی دور بودم . اگر پیشنهادی باشد آن را بررسی خواهد کرد و با توجه به شرایط سلامتی، درآمد و حفظ شان ورزشکار در خصوص آن تصمیم گیری خواهم کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار