سایت آموزشی گلف تا ۳ ماه آینده در اصفهان راه‌اندازی می‌شود

رییس هیات گلف اصفهان از راه‌اندازی سایت آموزش گلف در مجموعه ورزشی کوثر این کلانشهر تا سه ماه آینده خبر داد.

رییس هیات گلف اصفهان از راه‌اندازی سایت آموزش گلف در مجموعه ورزشی کوثر این کلانشهر تا سه ماه آینده خبر داد.

کوروش محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با ساخت این سایت می‌توانیم در راستای توسعه رشته ورزشی گلف در استان اصفهان گام‌های موثری برداریم و ورزشکاران تمرینات کمی و کیفی خود را ارتقا دهند.
وی هزینه برآورد ساخت این سایت را افزون بر ۳۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: پس از بهره برداری روزانه ۴۰ تا ۵۰ نفر گلف‌باز زیر نظر مربیان خواهند توانست به تمرین مهارت‌های مختلف مانند انواع ضربات و چگونگی امتیازگیری بپردازند.
رییس هیات گلف اصفهان با تاکید بر اینکه تامین این مبلغ از سوی هیات مقدور نیست و به همکاری فدراسیون، اداره کل ورزش و جوانان و نیکوکاران ورزشی نیاز دارد، تصریح کرد: پیش ‌بینی می‌شود طی روزهای آینده و با بهتر شدن شرایط مرتبط با کرونا عملیات اجرایی آن آغاز شود.
محمدی به افزایش شمار بازیکنان و علاقه مندان به گلف و مینی گلف در استان اشاره کرد و گفت: تا قبل از سال ۹۸ شمار مربیان و بازیکنان به انگشتان یک دست هم نرسید اما با برنامه ریزی و برگزاری چند دوره بویژه در ارتباط با استعدادیابی هم اکنون در استان اصفهان افزون بر ۲۵۰ نفر به این ورزش مشغولند.
وی برگزاری دوره های مربیگری و داوری در استان را ضروری خواند و تصریح کرد: برای برگزاری دوره‌های مربیگری درجه ۲ و ۳ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و موازین پیشگیری بیماری کووید ۱۹ و همچنین به صورت مجازی هماهنگی کرده‌ایم.
این رییس هیات، زمین گلف مجموعه ورزشی نقش جهان را به عنوان یکی از زمین خوب کشور ارزیابی کرد و اظهارداشت: سال گذشته عملیات عمرانی و بهسازی این مجموعه به خوبی انجام شد و می‌توان از آن به عنوان یک زمین متوسط رو به بزرگی کشور که قابلیت برگزاری مسابقات را دارد یاد کرد.
محمدی با بیان اینکه گلف و مینی گلف ورزشی سالم است که می‌تواند روز به روز در بین خانواده‌ها فراگیرتر شود، خاطرنشان کرد: اکنون برای مثال جمعی از کارمندان دولتی، اصحاب رسانه، کارکنان شهرداری و دیگر اقشار زیر نظر مربی به رشته مشغول شده‌اند.
وی درباره ملی‌پوشان اصفهانی گلف تصریح کرد: ۲ نوجوان دختر از اصفهان در تیم ملی هستند و تمرینات آنها به صورت ویژه برگزار می‌شود.
مجموعه ورزشی کوثر در ملکشهر در شمال اصفهان واقع است.
استان اصفهان بیش از ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی دارد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار