دعوت از تعاونگران اصفهانی برای شرکت در جشنواره تعاونی‌های برتر

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان ضمن دعوت از تعاونگران اصفهانی برای شرکت در جشنواره تعاونی‌های برتر اعلام کرد: ثبت‌نام در چهاردهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر از روز شنبه 4 خردادماه آغاز و تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 10 تیر ماه ادامه خواهد داشت.

علیرضا تیغ ساز با اعلام این خبر افزود: همه شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی که حداقل 3 سال از تاریخ ثبت آنها گذشته باشد، می‌توانند در گرایش‌های مختلف این جشنواره شامل تأمین نیاز تولیدکنندگان، تأمین نیاز مصرف‌کنندگان، تأمین نیاز صنوف توزیعی، تأمین نیاز صنوف خدماتی، مسکن، حمل‌ونقل، اعتبار، عمرانی، فراگیر ملی، دهیاری، دانش‌بنیان، زنان، صنایع‌دستی، فرش دستباف، اتاق تعاون، خدماتی، کشاورزی، صنعتی، معدنی، اتحادیه‌های تعاونی ثبت‌نام کنند.

او افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نشانی taavonibartar.mcls.gov.ir برای ثبت‌نام و شرکت در این جشنواره اقدام کنند.

تیغ ساز همچنین گفت: این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی الگوهای برتر، معرفی دستاوردهای بخش تعاون و ترویج فرهنگ کار گروهی و جمعی برگزار می‌شود.

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان اصفهان افزود: با توجه به نام‌گذاری امسال تحت عنوان رونق تولید، برگزاری این جشنواره می‌تواند با ایجاد رقابت و ارتقای کیفیت تولید و خدمات و در کنار آن معرفی تولیدات برتر در حمایت از چرخه اقتصادی و تولید داخل موثر باشد.

او عنوان کرد: این جشنواره طبق سال‌های گذشته به منظور معرفی شرکت‌های تعاونی منتخب هم‌زمان با هفته تعاون در شهریورماه با حضور مقامات کشوری و استانی در استان اصفهان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار