پوشش بیش از 99 درصدی گاز شهری در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اعلام کرد که 6/99 درصد از خانوارهای شهری و ۹۵ درصد خانوارهای روستایی استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

به گزارش شانا، سیدمصطفی علوی با بیان اینکه هم‌اکنون 3/8 درصد انشعابات گاز کشور معادل یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار انشعاب در استان اصفهان اجرایی شده است، گفت: 8/8 درصد تعداد مشترکان کشور بالغ بر یک‌میلیون و ۸۰۰ هزار مشترک در سطح استان اصفهان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

او افزود: 1/8 درصد اجرای شبکه گاز کشور معادل ۲۶ هزار کیلومتر به استان اصفهان مربوط می‌شود، همچنین هم‌اکنون از ۱۴۴۵ روستای مشمول گازرسانی، ۱۳۳۹ روستا و از ۱۰۷ شهر استان، ۱۰۴ شهر گازرسانی شده است.

علوی، مصرف روزانه گاز در استان اصفهان را به‌طور میانگین 5/57 میلیون مترمکعب اعلام کرد و گفت: پارسال حدود ۲۱ میلیارد مترمکعب گاز در استان اصفهان به بخش‌های مختلف تحویل داده شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان عنوان کرد: 6/99 درصد از خانوارهای شهری و ۹۵ درصد خانوارهای روستایی این استان از گاز بهره‌مند هستند، همچنین ۳۵ درصد گاز استان در بخش صنعت، ۳۵ درصد نیروگاه‌ها، ۲۰ درصد در بخش خانگی، ۶ درصد پالایشگاه، ۲ درصد بخش تجاری و ۲ درصد نیز حمل‌ونقل مصرف می‌شود.

علوی، میانگین مصرف روزانه گاز در خانوارهای شهری و روستایی استان اصفهان را به ترتیب 6/4 و 6/8 مترمکعب اعلام کرد و گفت: وظیفه این شرکت ارائه خدمات مستمر و ایمن گاز طبیعی از طریق برنامه‌ریزی، طراحی، اجرا، بهره‌برداری و نگهداری شبکه‌ها و تاسیسات گازرسانی، برای رفع نیاز و رفاه مشترکان خانگی، صنعتی و عمومی در سطح استان، با رعایت استانداردها و ضوابط فنی است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار