پرتابگر ملی پوش به شایعات پایان داد

حسین رسولی با برنامه ریزی فدراسیون دو و میدانی امروز با پرواز مستقیم از بلاروس به ایران بازگشت.

حسین رسولی پرتابگر کشورمان بعد از کش و قوس‌های فراوان با تدابیر فدراسیون دو و میدانی با پرواز مستقیم از بلاروس به کشورمان بازگشت.
رسولی و بهنام شیری زمستان سال گذشته (۱۳۹۸) برای انجام تمرینات آماده سازی و به منظور کسب سهمیه المپیک عازم کشور بلاروس شده بودند.
این اردوی آماده سازی قرار بود که ۳ ماه طول بکشد، اما شیوع ویروس کرونا موجب شد تا این ۲ قهرمان خوب کشورمان مدتی بعد از پایان اردو نیز به دلیل لغو مداوم پرواز‌ها و تعطیلی گسترده در کشور‌های مختلف در بلاروس بمانند. فدراسیون دوومیدانی از طریق فدراسیون دوومیدانی بلاروس نسبت به تمدید مجدد روادید و بیمه آن‌ها اقدام کرد و نیز توصیه‌های لازم به منظور سلامتی و ادامه تمرینات براساس مراقبت‌های بهداشتی صورت پذیرفت.
سرانجام در تاریخ ۱۱خرداد ماه بهنام شیری با اولین پرواز بعد از دوران شیوع ویروس کرونا به کشور بازگشت، اما رسولی اعلام کرد به دلیل ازدواج در بلاروس فعلا شرایط بازگشت به کشور را ندارد.
پس از آن بود که فدراسیون دوومیدانی با هماهنگی سفارت ایران در بلاروس وارد عمل شد و در این مدت تمام تلاش خود را برای اینکه هم ورزشکار خوب کشورمان با مشکلی در بلاروس مو‌اجه نشود و هم اینکه شرایط بازگشت او را به کشور فراهم کند به کار گرفت.
در نهایت حسین رسولی هم بعد از مدتی به ایران بازگشت تا به شایعات پایان بدهد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار