میرشفیعی: از آمادگی بچه‌ها اطلاع داریم

مدیر تیم‌های ملی شمشیربازی گفت: تا زمانی که مجوز برگزاری اردوها از سوی ستاد مبارزه با کرونا و وزارت ورزش و کمیته المپیک صادر نشود اردوها را شروع نمی‌کنیم.

عبدالرضا میرشفیعی ، در خصوص تمرینات شمشیربازان اظهار داشت: در حال حاضر همه به فضای کرونا واقف هستند. فضای اردوها و تمرینات برای تیم ملی شمشیربازی و سایر رشته‌ها سرد شده است اما ما در فدراسیون شمشیربازی بچه‌ها را در فضای مجازی آنلاین تحت نظر و با مربیان ارتباط داشتیم و برنامه‌ها و فعالیت‌های آنها را رصد کردیم.
وی در ادامه افزود: بولتنی از فعالیت‌های انجام شده آماده کردیم و به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان و سایر بخش‌ها ارسال می‌کنیم. تعامل مدیر تیم‌های ملی، بچه‌ها و مربیان بسیار عالی است و ما در جریان برنامه‌ها هستیم و از آمادگی بچه‌ها اطلاع داریم. امیدوارم فضای موجود بشکند و بچه‌ها در تمرینات واقعی شرکت کنند.
مدیر تیم‌های شمشیربازی یادآوری کرد:در بحث مالی و حمایت از شمشیربازان کارهای خوبی انجام شده و تا کنون این شرایط در هیچ فدراسیونی نبوده است. رئیس و دبیر فدراسیون فعالیت خوبی دارند و تا جایی که می‌دانم ورزشکاران، حقوق خود را دریافت می‌کنند و مشکلی در این زمینه نیست.
میرشفیعی تاکید کرد: اسلحه سابر گزینه مدال در المپیک است و برای ما مهم است. برای فلوره و اپه و سابر زنان نیز در تلاشیم تا در زون آسیا سهمیه کسب کنیم و در المپیک هم به سکو برسیم و هم اینکه در کسب سهمیه موفق باشیم. احتمالاً مسابقات زون آسیا و سایر قاره‌ها 26 فروردین تا 10 اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی در خصوص تمرینات شمشیربازان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بچه‌ها به صورت انفرادی تمرین می‌کنند. محمد رهبری در شمال و سازنچیان در یزد و در سالن اختصاصی تمرینات دارند ولی برنامه خاصی که در آکادمی برگزار و بچه‌ها کنار هم جمع شوند، نداریم. ما می‌توانیم در آکادمی ملی المپیک تمرینات را آغاز کنیم ولی ریسک نمی‌کنیم. تا زمانی که مجوز برگزاری اردوها از سوی ستاد مبارزه با کرونا و وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک صادر نشود اردوها را شروع نمی‌کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار