مساجد اصفهان بیمه آتش سوزی مي‌شود

مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: ایمن سازی مساجد در برابر سوانح و آتش سوزی از اولویت‌های اصلی شهرداری اصفهان در سال جاری است.

مساجد اصفهان بیمه آتش سوزی مي‌شود

به گزارش ايسنا- منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومي امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان مهدویان فر با اشاره به اينكه در حدود 1100 مسجد و مسجد حسینیه وجود دارد، اظهار كرد: شهرداری اصفهان در سال‌های اخیر کمیته‌ای تحت عنوان کمیته مساعدت به توسعه، تعمیر و تجهیز مساجدت در شهرداري اصفهان تشكيل شده است كه مساعدت‌های مالی قابل توجهی را در اختیار هیئت امنای مساجد سطح شهر قرار داده است.

وي با بیان اینکه موضوع ایمنی مساجد در برابر سوانح و آتش سوزی از اولویت‌های اصلی شهرداری اصفهان در سال جاری خواهد بود، گفت: در سال گذشته بیش از 400 مسجد در شهر اصفهان به منظور ساخت، تکمیل یا تعمیر بنای خود از شهرداری اصفهان کمک‌های مالی دریافت کرده و در سال 96 نیز این روند با اختصاص 100 میلیارد ریال اعتبار ادامه خواهد داشت.

مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان افزود: از اولویت‌های اصلی کمیته مساعدت در سال 96 توجه به موضوع ایمن سازی و تجهیز مساجد به ملزومات ایمن سازی خواهد بود و در همین راستا تمامی مساجد در شهر اصفهان تا سقف دو میلیارد و 500 میلیون ریال تحت پوشش بیمه سوانح و آتش سوزی قرار خواهند گرفت.

مهدويان فر ادامه داد: آموزش اعضاء هیئت امنای مساجد و تجهیز مساجد به وسایل ایمنی از دیگر اقدامات شهرداری اصفهان است و علاوه بر پوشش بیمه‌ای برای تمامی مساجد، اعضاء هیئت امنای مساجد از طریق گذراندن دوره آموزشی دو ساعته با حداقل‌های موارد ایمن سازی آشنایی پیدا کرده و تجهیزات ایمن سازی نظیر کپسول آتش نشانی و شلنگ اطفاء حریق نیز در اختیار مساجد قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار