مشترکان اردستانی یک میلیارد تومان به شرکت آبفا بدهی دارند

مدیر آبفا شهرستان اردستان، گفت: مشترکان اردستانی بیش از یک میلیارد تومان به شرکت آب و فاضلاب بدهی دارند.

به گزارش ایسنا، سید عباس شریعت مدار در نشست خبری، اظهار کرد: با توجه به اینکه اعتبارات تملک دارایی آبفا تخصیص زیادی نداشته است اکثر پروژه‌هایی که انجام شده از بودجه‌های سرمایه‌ای و بحران استان صورت گرفته است.

او با بیان اینکه سال گذشته بیشتر اعتبارات متوازن به اداره آبفا اختصاص داده شد، افزود: از مجموع 950 میلیون تومان اعتبارات تملک دارایی در سال گذشته فقط 23 درصد آن تحقق پیدا کرده است. بااین‌حال با فعالیتی که شده پروژه‌ای تعطیل نشد و حتی دو پروژه مهم به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر آبفا شهرستان اردستان با اشاره به درخواست شهروندان در خصوص شبکه فاضلاب در شهرک 209 اردستان، گفت: خط انتقال این شبکه به طول 1200 متر با اعتبار 300 میلیون تومان از اعتبارات سرمایه‌ای اجرا شده است. شبکه داخلی شهرک در حال ثبت قرارداد است و با اعتبار 600 میلیون تومان به زودی انجام می‌شود.

شریعت مدار با بیان اینکه با وجود بارندگی‌های خوبی که شده مردم همچنان باید مصرف بهینه را رعایت کنند، گفت: قبوض مشترکان پر مصرف به‌صورت تصاعدی افزایش پیدا می‌کند. تا میزان 20 مترمکعب به‌صورت عادی محاسبه و بیش از آن به‌صورت تصاعدی محاسبه و جریمه خواهند شد.

او به پایش ادارات شهرستان در خصوص نصب لوازم کاهنده مصرف اشاره کرد و گفت: حدود 30 اداره در این خصوص نسبت به نصب پمب و مخزن اقدام کردند تا در زمان بحران و تابستان مشکل آب نداشته باشند. همچنین بیش از 25 واحدهای خدماتی، صنعتی و تجاری پرمصرف توسط اداره آبفا تأمین آب شدند تا در اجرای فعالیت‌هایی که داشتند خللی به وجود نیاید.

مدیر آبفا شهرستان اردستان با بیان اینکه در شهرستان تعداد بیش از 15 هزار انشعاب آب و فاضلاب وجود دارد، گفت: از ابتدای سال 97 تاکنون بیش از 280 انشعاب آب و تعداد 77 انشعاب فاضلاب به متقاضیان واگذار شده است. همچنین حدود 7 کیلومتر اجرای شبکه آب، حدود 7 کیلومتر اصلاح شبکه انجام شده است.

شریعت مدار با بیان اینکه اداره آبفا علاوه بر شهرهای اردستان، زواره و مهاباد بیش از 30 روستا را تحت خدمات آب‌رسانی قرار داده است، گفت: هم‌اکنون بالغ بر 80 روستا در شهرستان آب‌رسانی سیار انجام می‌شود و جمعاً جمعیتی بالغ بر 40 هزار نفر را تحت پوشش قرار دادیم.

او با بیان اینکه مشترکان اردستانی بیش از یک میلیارد تومان به شرکت آب و فاضلاب بدهی دارند، گفت: اگر بخواهیم خللی در خدمات‌رسانی پیش نیاید شهروندان این بدهی را باید وصول کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار