پدل بورد ورزشی سرشار از هیجان و چالاکی

عضو شورای اسلامی زرین شهر گفت: ورزش پدل برد را از جمله رشته‌های ورزشی مهیج و جذاب به شمار می اید که در کنار رسیدن به آمادگی جسمانی در تقویت هوش نیز اثرگذار بوده و برهمین اساس توسعه این ورزش در بین خانواده ها می تواند نقش موثری را در ایجاد نشاط و جذب خانواده‌ها به ورزش داشته باشد.

سوده باقری با بیان اینکه عدم توجه بانوان به ورزش یکی از آسیب‌های مهم برای نسل آینده جامعه ایران محسوب می‌شود، اظهار کرد: بر اساس آمار موجود بیش از ۸۰ درصد زنان کشور ورزش نمی‌کنند و این درحالیست که اگر قصد داریم ورزش در زندگی خانواده‌ها فراگیر شود باید بیش از بیش فرهنگ سازی و فواید ورزش برای بانوان که نقش محوری را به عنوان مادر در خانواده ایفا می کنند داشته باشیم.
وی افزود: به دلایل افزایش مشکلات و فشارهای اقتصادی نیاز است به وضعیت نشاط اجتماعی در جامعه نیز توجه ویژه ای داشت چراکه شادی و نشاط از ضرورت‌های زندگی امروز است و تولید و گسترش این مهم با انجام اقدامات فرهنگی و ورزشی به سرانجام خواهد رسید.
عضو شورای اسلامی زرین شهر تصریح کرد: ورزش پدل برد را از جمله رشته‌های ورزشی مهیج و جذاب به شمار می اید که در کنار رسیدن به آمادگی جسمانی در تقویت هوش نیز اثرگذار بوده و برهمین اساس توسعه این ورزش در بین خانواده ها می تواند نقش موثری را در ایجاد نشاط و جذب خانواده‌ها به ورزش داشته باشد.
وی ادامه داد: رشته ورزشی پدل بورد یک ورزشی همگانی و خانوادگی به شمار می آید و بسیاری از ما در میان رویاهای کودکی خود رویای قدم زدن روی آب را در سر داشته‌ایم و تشویق خانواده‌ها به انجام این ورزش به دلیل انکه سرشار از حس بی نظیر و تکرار نشدنی آرامش است، می تواند لحظات نابی را برای آنان به همراه داشته باشد و برخی رویاهای دست نیافتی دوران کودکی دهه‌های گذشته را نیز برای نسل امروز به ارمغان آورد.
باقری اضافه کرد: ورزش پدل برد ورزشی است که در ان از یک تخته سبک و یک پارو استفاده می شود و مخصوص آب های آرام است، و به دلیل ظرفیت بالای زرین شهر به دلیل همجواری با رودخانه زاینده رود و وجود دریاچه مصنوعی در دل پارک ساحلی، این شهر مکان مناسبی برای انجام این ورزش به شمار می آید.
وی عنوان کرد: این رشته ورزشی برای همه سنین آقایان و بانوان و در هر تناسب اندامی مناسب است، و با توجه به استقبال خوب بانوان از این رشته و توانایی آنان برای آموزش دیگران، در تلاش هستیم با معرفی این رشته ورزشی در شهرستان لنجان
زمینه برگزاری جشنواره‌های ورزش‌های آبی را فراهم کرده و از طرفی در کنار افزایش نشاط اجتماعی به سمت شناسایی استعدادهای این رشته و جذب انان حرکت کنیم.
عضو شورای اسلامی زرین شهر با اشاره به برگزاری کارگاه آشنایی با رشته مهیج وهیجان انگیزپدل برد در زرین شهر باهدف معرفی وترویج ورزش های آبی برای علاقمندان به این رشته ورزشی، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت قهرمان پروری در شهرستان لنجان قطعا می‌توان این شهرستان را به عنوان یکی از قطب‌های اصلی این ورزش در کشور تبدیل کرد و با آموزش ورزشکاران پس از برگزاری مسابقات انتخابی آنان را برای حضور در تیم‌های استانی و حتی ملی آماده کرد.
وی متذکر شد: قطعا با برگزاری مسابقات و کلاس‌های آموزشی در دریاچه مصنوعی پارک ساحلی زرین شهر می توان روز به روز به تعداد ورزشکاران و علاقه‌مندان این رشته ورزشی افزود تا در نهایت ورزشکاران، این رشته ورزشی را به صورت حرفه ای آموزش داد و زمینه حضور انان را در مسابقات مختلف استانی، کشوری،آسیایی، جهانی و حتی المپیک هموار ساخت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار