اکنون وقت میهمانی‌های خانوادگی نیست؛ مردم رعایت نکنند محدودیت‌ها برمی‌گردد

استاندار اصفهان گفت: اگر مردم پروتکل‌ها را رعایت نکنند متاسفانه در دو، سه روز آینده مجبور به بازگرداندن برخی از محدودیت‌ها می‌شویم.

عباس رضایی در حاشیه چهلمین جلسه استانی مدیریت کرونا اظهار داشت: متاسفانه به دلیل عدم رعایت مردم وضعیت ما نسبت به روزهای قبل مناسب‌تر نیست و بنابراین تمام هم و غم ما این است که وضعیت را به حالت نرمال برگردانیم.

وی افزود: از این رو تمنای من از مردم فهیم اصفهان این است که عنایت لازم را در خصوص رعایت پروتکل‌ها داشته باشند تا وضعیت مطلوب حاصل شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مایل نیستیم کارها را به روی مردم ببندم و معتقدم که مردم باید از فعالیت‌ها و بازگشایی‌ها استفاده بهینه داشته باشند، گفت: اینکه برخی افراد در تجمعات خانوادگی حاضر می‌شوند اشتباه است، اکنون وقت اینگونه برنامه‌ها نیست و این افراد در واقع به خانواده، فرزندان و همشهریان خود خیانت می‌کنند.

وی با بیان اینکه اگر مردم پروتکل‌ها را رعایت نکنند متاسفانه در دو، سه روز آینده مجبور به بازگرداندن برخی از محدودیت‌ها می‌شویم، تصریح کرد: این موضوع علی‌رغم میل باطنی من است اما این آخرین هشدار و درخواست از معدود افرادی است که دستورالعمل‌ها را رعایت نمی‌کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: مردم نباید زندگی را برای خود و اطرافیانشان سخت کنند، باید حساس بود چون کرونا نرفته و هنوز در بین ما وجود دارد بنابراین با استفاده از ماسک می‌توانیم از شیوع آن جلوگیری کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار