محمدپور: جامعه دو و میدانی به من اعتماد کنند

سرپرست دبیری فدراسیون دو و میدانی گفت: من از جامعه دو و میدانی درخواست می‌کنم که به من اعتماد کنند.

جعفر محمدپور سرپرست دبیری فدراسیون دو و میدانی ، درباره حضورش در این فدراسیون اظهار کرد: من کارمند وزارت ورزش و جوانان هستم و براساس وظیفه و تجربه‌ ای که دارم در فدراسیون‌های مختلف کار می‌کنم و این مرتبه مسئولیت دبیری دو و میدانی را پذیرفته ام. به هر حال من از خانواده ورزش هستم و از سایر ارگان ها در فدراسیون دو و میدانی حضور نیافته ام.
محمدپور درباره واکنش پیشکسوتان دو و میدانی به حضورش در این رشته ورزشی گفت: به هر حال از جامعه دو و میدانی می‌خواهم که به این انتخاب اعتماد کرده و من را در مسیر موفقیت کمک کنند.

زمان اعزام حدادی به آلمان مشخص نیست

سرپرست دبیری فدراسیون دو و میدانی درباره وضعیت احسان حدادی پرتابگر المپیکی کشورمان بیان کرد: جلسه‌ ای با حدادی چند روز پیش داشتیم و در آن درباره وضعیت تمرینات و اعزام به آلمان برای درمان مصدومیتش صحبت کردیم. همچنین کار‌های مقدماتی برای سفر حدادی به آلمان صورت گرفته است، اما هنوز زمانش قطعی نیست.
او درباره چند شغله بودنش اظهار کرد: داور بین المللی بسکتبال شغل محسوب نمی‌شود. من از سال ۷۰ وارد بسکتبال شدم و در سال ۷۵-۷۶ مدرک رسمی داوری این رشته ورزشی را گرفتم. همچنین حکم سرپرست دبیری فدراسیون دو و میدانی را روز سه شنبه هفته گذشته دریافت کردم و روز چهارشنبه از سمت دبیری هیئت بسکتبال استان تهران استعفا دادم و نفر جدیدی را انتخاب کردند. علاوه بر این مسئول کمیته آموزش بسکتبال هستم، اما همه تمرکزم معطوف به دو و میدانی است.
محمدپور درباره تمرینات دو و میدانی کاران بدون مربی اظهار کرد: به هر حال همه این مسائل تحت الشعاع ویروس کرونا هستند و برنامه خاصی در این باره نداریم. البته جلسه شورای فنی هفته آینده برگزار می‌شود و درباره وضعیت تمرینات و انتخاب مربی تصمیم گیری خواهد شد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار