آغاز اکران فیلم های منتخب هفته فیلم اروپایی 2019 در اصفهان

اکران فیلم های برگزیده سومین دوره هفته فیلم اروپایی 2019 در پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان آغاز شد.

آغاز اکران فیلم های منتخب هفته فیلم اروپایی 2019 در اصفهان

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، این رویداد را مهمترین رویداد فرهنگی اروپا در سال های گذشته معرفی کرد و گفت: این رویداد فرهنگی کار مشترکی از گروه سینمایی «هنر و تجربه» و اوینیک ایران باعنوان موسسات ملی فرهنگی اتحادیه اروپا به طور رسمی امروز 8 ژوئن مصادف با ۱۸ خرداد در خانه هنرمندان ایران آغاز به کار کرد.

محمدعلی جعفری افزود: همزمان با افتتاح این رویداد فرهنگی دو فیلم «دره تاریک» از اتریش و «ارتش خاموش» از هلند در پردیس سیتی سنتر اصفهان به نمایش درمی آید.

وی گفت: در سومین دوره هفته فیلم اروپایی 2019 تا 27 خرداد20 فیلم برجسته اروپایی تولید کشورهای اتریش، بلغارستان، بلژیک، قبرس، دانمارک، فنلاند، آلمان، یونان، مجارستان، ایتالیا، نروژ، هلند، لهستان، پرتغال، سوئد، اسلوونی، اسلواکی، اسپانیا، سوییس و انگلستان در سینماهای هشت شهر ایران شامل اصفهان، کرمان، کیش، مشهد، تبریز، تهران، بابل و شیراز به نمایش در می آید.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: علاوه بر پردیس سیتی سنتر اصفهان، سینماهای خانه هنرمندان ایران در تهران، پردیس گلستان شیراز، پردیس هویزه مشهد، پردیس ستاره باران تبریز، سینما لبخند کیش، تماشاخانه پارس کرمان و سالن سینمای «هنر و تجربه» بابل با هفته فیلم اروپایی ٢٠١٩ مشارکت دارند.

محمد علی جعفری گفت: در بخش جنبی هفته فیلم اروپایی ، پنج کارگاه با حضور تهیه کنندگان و کارگردانانی از کشورهای قبرس، هلند و سوییس با موضوع فیلم های هنری و تولید مشترک در شهرهای تهران، شیراز، اصفهان و مشهد برگزار می شود که برای اجرای این برنامه ها ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها نیز همکاری کرده اند.

جدول اکران فیلم های هفته فرهنگی اروپا در پایگاه اینترنتی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان به نشانیhttps://isfahan.farhang.gov.ir/fa/home بارگذاری شده است.





ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار